• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Vineri , 19 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 18 Iulie , 2005

Xplod, pentru viitor

Sintagma “Clientul nostru, stapanul nostru” nu a devenit inca utopie. Ba, mai mult, relatia cu clientii este ridicata la rang de arta de o parte dintre agentii economici. Axioma este perfect valabila si in cazul firmei Telering, unul dintre primii dealeri autorizati Connex din Maramures. Firma Telering a devenit dealer autorizat Connex in urma cu aproximativ trei ani, adica pe vremea cand maramuresenii nu se inghesuiau sa apeleze la serviciile acestui operator de telefonie mobila. Insa, o data cu strategia Connex de imbunatatire a serviciilor oferite a crescut si numarul clientilor magazinelor Xplod. Ba, mai mult, Telering si-a deschis “filiale” si in alte orase. Dar o data cu cresterea cererii, si concurenta din acest domeniu a devenit mai acerba. Totusi, magazinele Xplod raman in topul preferintelor clientilor fideli Connex. Secretul? Bogdan Ivan, initiatorul afacerii, a ridicat sintagma “clientul nostru, stapanul nostru” la rang de lege. Reporter: De ce dealer Connex? Bogdan Ivan: Aveam un abonament Connex foarte vechi si am facut un prim abonament unui prieten. Bine, pe atunci nu era nici semnalul foarte bun, abia aveam semnal in Baia Mare. Ulterior, insa, Connex s-a extins, si-a imbunatatit foarte mult serviciile, iar noi am crescut o data cu strategia lor de extindere. Acum avem magazine si in Seini si Baia Sprie. Am ales aceste zone pentru ca aici nu prea sunt alti dealeri. Rep.: Concurenta? B.I.: E extrem de acerba. Sunt multe firme mari pe piata, care isi permit multe din punct de vedere financiar. Noi incercam sa compensam partea financiara prin relatia cu clienti, care, pana la urma, reprezinta cea mai buna metoda de promovare. Daca reusim sa-i multumim, sa le lasam o impresie buna si sa oferim servicii ireprosabile, atunci vor reveni cu siguranta. Rep.: Cat s-au modificat cerintele clientilor? B.I: Pretentiile clientilor sunt din ce in ce mai mari, dar primeaza inca preturile in fata calitatii. Exista mai multe categorii de clienti, o parte care cauta un abonament sau un telefon pentru ca au nevoie si care, de obicei, vor preturi accesibile, si o alta parte care vrea sa fie “la moda”. E un trend si in materie de telefoane, iar cei cu bani incearca sa tina pasul cu tendintele din domeniu. Exista inca o reticenta fata de abonamente. Oamenii se tem ca pot fi pacaliti, ca vor plati mai mult. Noi incercam sa le explicam ca nu noi ne ocupam de facturi si ca valoarea facturii depinde de ei, de cat vorbesc. A ramas incetatenita ideea ca “telefonistele” incarca facturile. Rep.: Cum cresteti vanzarile in perioadele “moarte”? B.I.: Perioade mai slabe sunt, de obicei, lunile februarie-martie si cele de vara. In aceste perioade cauta si Connex solutii de atragere a clientilor, iar noi depindem foarte mult de strategia lor de vanzare. Organizam insa si concursuri. In prezent, se deruleaza o promotie prin care se acorda reduceri de 50% la orice abonament si oricate extraoptiuni pana la sfarsitul anului, mesaje gratuite si telefoane foarte ieftine, cu preturi incepand de la 399.000 de lei vechi. Rep.: Cat de importanta e specializarea personalului in acest domeniu? B.I.: Foarte importanta. Acesta este si motivul pentru care atat eu, cat si angajatii mei, incercam sa fim mereu la curent cu noutatile din domeniu si participam frecvent la cursuri de specializare. Rep.: Cum vedeti preluarea Connex de catre Vodafone? B.I.: Cred ca e o chestiune buna si sper ca serviciile Connex sa continue sa se imbunatateasca, tocmai pentru a putea castiga piata. Ioana LUCACEL

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.