• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 18 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 12 Februarie , 2007

TOT GSM – Competenta, calitate, eficienta

Societatea Petrocom D&V a fost infiintata in anul 1998. Primul magazin s-a deschis in 1999, la Iasi, oras in care se afla si in prezent sediul principal al companiei. In urmatorul an, Petrocom D&V era deja subdealer Connex. Anul 2001 a adus schimbari importante, moment in care aceasta a devenit dealer principal Connex. Despre activitatea firmei, reteaua construita intre timp, precum si despre planurile de viitor, am stat de vorba cu domnul director Costel Chiruta. Dezvoltarea retelei a inceput dupa 2001, lantul de magazine extinzandu-se in toata tara. Cu un numar de 42 de magazine proprii si 30 de locatii ale subdealerilor, Petrocom – TOT GSM este, la ora actuala, cel mai important partener Vodafone din Romania. Petrocom a implementat cu succes pe piata nationala, in ultimii doi ani, brandul TOT GSM. Magazinul din Baia Mare a fost inaugurat in noiembrie 2003 si a reprezentat, practic, punctul de plecare pentru dezvoltarea retelei TOT GSM in Transilvania, urmand a fi deschise reprezentante si in Sighetu Marmatiei, Borsa, Cluj Napoca, Oradea, Zalau etc. Magazinele TOT GSM s-au evidentiat, in tot acest interval de timp, prin oferte proprii de telefoane si servicii, diferite de cele ale altor dealeri Vodafone, tinand cont in primul rand de dorintele clientilor, mulandu-se dupa nevoile acestora. Astfel, veti gasi aici o gama variata de oferte de abonament. Dinamismul, profesionalismul si dedicarea tuturor celor implicati in buna functionare a TOT GSM au facut ca firma sa ajunga pe locul doi, pe plan national, si in ceea ce priveste distributia de cartele Vodafone. De asemenea, un pas important catre succes l-a constituit si promovarea intensa si sustinuta a produselor oferite de companie. Toate acestea au condus la obtinerea unui rezultat mai mult decat satisfacator: brandul TOT GSM a devenit cunoscut si apreciat pe plan national. Fiind vorba despre cel mai important partener Vodafone, politica societatii se axeaza mai ales pe ideea de a mentine standardele de imagine ridicate, materializate atat prin aspectul magazinelor, cat si prin calitatea serviciilor oferite. Consultantii de vanzari TOT GSM sunt pregatiti atat prin training-urile oferite de catre companie, cat si prin cele organizate de Vodafone si pun la dispozitia clientilor cele mai bune solutii de comunicare. De asemenea, in cadrul firmei functioneaza si un departament GMB, special creat pentru companii, care ofera servicii de consiliere printr-o analiza de trafic detaliata, personalizand oferta in functie de necesitati. Telefonia mobila apartinand de un domeniu intr-o permanenta schimbare si dezvoltare, TOT GSM isi intampina clientii cu cele mai noi si performante produse si servicii, la cele mai bune preturi. Primeaza calitatea, dar si impresia cu care pleaca fiecare cumparator din magazin. Tocmai de aceea, pe langa solutiile standard, exista si variante, in functie de personalitatea si cerintele celor care trec pragul magazinelor TOT GSM. In anul 2007, se urmareste extinderea retelei de magazine cu inca 25 de locatii noi si dezvoltarea unor centre regionale care sa poata coordona activitatea din anumite zone ale tarii. Asemenea centre functioneaza deja in Timisoara si in Bucuresti si urmeaza a fi infiintate si in Cluj Napoca, Craiova, Baia Mare si Constanta. Monika Krajnik monika@gazetademaramures.ro

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.