• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 21 Noiembrie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Marţi , 28 Septembrie , 2010

Stiri pe scurt

Concluzii in urma reuniunii Consiliului pentru Curriculum Prima intrunire a Consiliului pentru Curriculum, organism consultativ al Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului (MECTS), s-a desfasurat la inceputul acestei luni. Scopul reuniunii a fost analizarea atributiilor Consiliului pentru Curriculum in contextul activitatii MECTS, precum si stabilirea unor termene cheie pentru activitatea consiliului. Consiliul pentru Curriculum are in componenta 20 de experti si a fost infiintat in luna august a acestui an, prin ordin al ministrului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului. Rolul sau principal, ca organism consultativ al MECTS, este acela de a orienta procesul de proiectare, implementare si evaluare a curriculumului national. Prezent la aceasta intalnire, ministrul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, domnul Daniel Petru Funeriu, a declarat ca modernizarea curriculumului national este prioritara, dar ca aceasta se va face secvential, coerent si pe baze stiintifice. „Modernizarea curriculumului national nu se va face in pripa. Consiliul va gestiona acest lucru, urmand toate fazele elaborarii unui curriculum, intr-un mod stiintific. Primul pas este elaborarea unui cadru de referinta curricular, adica a unui document care va prezenta foarte clar care trebuie sa fie nivelul elevului roman in functie de fiecare ciclu de scolarizare pe care-l traverseaza. Acest cadru de referinta va fi supus dezbaterii publice deoarece pregatirea elevilor nostri este o optiune a societatii romanesti", a declarat ministrul Daniel Petru Funeriu.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.