• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Vineri , 19 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 26 Septembrie , 2005

Spectacolul publicitatii

Saptamana trecuta s-a dat startul celei de-a treia editii a targului de tipar PRINT SHOW si a targului de productie publicitara ADVERTISING SHOW. In cele 4 zile de manifestari, peste 5.000 de vizitatori au intrat in contact cu peste 250 de firme expozante. Iar evenimentul, transformat in traditie de Romexpo, continua pe aceeasi panta ascendenta. In perioada 21-24 septembrie, Romexpo si Euroexpo au fost gazdele celui mai important targ al industriei poligrafice romanesti: Print Show Bucharest, organizat, din 2003, impreuna cu Advertising Show, un eveniment de succes in industria publicitara. Gazda festivitatii oficiale de deschidere, presedintele Romexpo, i-a avut ca oaspeti pe primarul Capitalei si pe vicepresedintele Camerei de Comert si Industrie a Municipiului Bucuresti (CCIB). Dupa “scenariul” deja consacrat, Targul de tipar PRINT SHOW s-a bucurat si in acest an de prezenta marilor companii producatoare de echipamente, consumabile tipografice, hartie, cartoane si ambalaje, servicii de imprimare offset, flexo si digitala. Nici participantii la ADVERTISING SHOW nu au fost mai prejos, fiind prezenti cei mai importanti producatori din domeniul echipamentelor pentru imprimare digitala in format mare, semnalisticii de interior si exterior, serigrafiei, tampografiei si gravurii, dar si din domeniul obiectelor promotionale. Premiantii tiparului Concursul pentru Calitate a Tiparului si Ambalajului si Concursul National pentru Calitatea Imprimarii a ajuns in acest an la a treia editie si, la fel ca in anii anteriori, a reusit sa adune cele mai importante tipografii din Romania. In 21 septembrie, concursul si-a desemnat castigatorii la cele 7 sectiuni ale Concursului de Calitate a Tiparului si Ambalajului: carte brosata, carte legata, ziar, revista, lucrari comerciale si de accidenta, ambalaje tiparite pe hartie si carton, tiparituri de inalta securitate. Au fost jurizate peste 80 de lucrari, iar cele mai multe premii au fost obtinute de Regia Autonoma Monitorul Oficial, urmata de tipografiile Everest, Yes, Master Print Super Offset, Fed Print, Conphys, Amcart. Printre castigatori s-au numarat si trei tipografii membre ale Asociatiei Tipografilor din Transilvania: Studio Impress Design, Alutus si Keysys Grafx. Ca o noutate, la acest concurs a fost introdusa sectiunea “Tiparituri de inalta securitate”, care a avut ca premianta Imprimeria Nationala, urmata de Imprimeria Bancii Nationale a Romaniei si de Tipografica Filaret. In cadrul concursului National pentru Calitatea Imprimarii din cadrul Advertising Show au fost premiate si in acest an cele mai bune ateliere de productie publicitara din tara, in cadrul sectiunilor print outdoor iluminat frontal si din spate, print indoor iluminat frontal si din spate, imprimare serigrafica si tampografica, obiecte promotionale. Printre castigatori s-au numarat firmele Interbrand, Maroma Advertising, Studio Blue, Gala Studio, Laris Production, Bogart Advertising, Ad Expert, Connect Promotion, Blue Ridge Art&Graphics, Simaco Advertising, Cottontex, 2Day Promotional, Giotto Advertising, Smart FADV, Atip Design. Ioana LUCACEL

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.