• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Luni , 22 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 18 Iulie , 2005

Skoda pentru Le Tour 2005

Pentru al doilea an consecutiv, producatorul de automobile Skoda este partener oficial al celei mai prestigioase curse cicliste din lume, Turul Frantei. Un parc auto de 200 de masini Skoda formeaza caravana oficiala, automobilele, fiind folosite de organizatori de-a lungul intrecerii care cuprinde 21 de etape ce acopera 3.607 kilometri. Skoda sponsorizeaza Tricoul Alb Noutatea editiei 2005 este ca Skoda a devenit sponsor a opt echipe profesioniste participante la competitie, fiecare grupare primind opt automobile produse la uzina de la Mladá Boleslav. Printre echipele pentru care skoda este partener se numara Crédit Agricole (Franta), Lampre-Caffita (Italia), Rabobank (Olanda) si Phonak (Elvetia) avandu-i in sa pe Christophe Moreau, Eddy Mazzoleni, Mickael Rasmussen sau Santiago Botero. De asemenea, Skoda este sponsor al Tricoului Alb, maieu distinctiv al liderului in clasamentul celor mai buni rutieri cu varsta de maximum 25 de ani. In plus, Clubul Tour de France va avea skoda printre membrii sai. Serie limitata pentru Le Tour Skoda a semnat un contract cu societatea MAVIC care ofera asistenta tehnica tuturor celor care sunt in dificultate ca urmare a unei coliziuni in pluton. Confom declaratiei lui Jaroslav Èerný, atasat de presa al Skoda Auto, masinile Skoda vor avea o mare expunere mediatica in orice punct al Turului Frantei. “Editia de anul trecut a fost cea inaugurala din punctul nostru de vedere, asa ca nu am mizat pe rezultate pana anul acesta. In plus, putem spune ca nu doar imaginea creata in Franta este telul acestui parteneriat dintre Skoda si Tour de France. Lumea stie ca Skoda este o parte a Turului Frantei si credem ca perceptia pozitiva, imaginea marcii si a masinilor Skoda vor fi in crestere”, a mai declarat Èerný. Emblema Skoda va fi prezenta si pe poarta de sosire a fiecarei etape, iar cel mai nou model al producatorului din Mladá Boleslav, Skoda Octavia Combi, va fi parte a flotei de prezentare ce va rula inaintea caravanei cicliste. O serie limitata Fabia Combi Tour de France, in clasica nuanta galben, este disponibila cu ocazia editiei 2005 a Turului Frantei. Look special pentru Le Tour Skoda Octavia Combi Tour de France are in standardele de echipare o serie de elemente care o integreaza in culorile galben-albastre ale Marii Bucle. Cele mai multe schimbari se observa in design, seria speciala beneficiind de o tapiterie speciala, de schimbator de viteze si covorase, design Tour de France. Maneta de frina este imbracata in piele, iar centurile de siguranta reproduc nuantele galben-albastre. Versiunea speciala este disponibila in trei culori: Galben Lemon, Argintiu Diamant si Negru Magic, iar logo-ul Tour de France este inscriptionat pe caroserie. Bara de protectie este vopsita in culoarea caroseriei, cu banda protectoare neagra. Oglinzile laterale vopsite in culoarea caroseriei si portbagajul capitonat integral cu material textil desavarsesc aerul elegant al masinii ce respira din fiecare por aerul inalt al Tourmalet-ului. Motorizari si siguranta Modelul special Skoda Octavia Combi Tour de France este disponibil in patru variante, doua pe benzina (1,2 si 1,9 litri, ambele de 64 cai putere) si doua pe motorina (1,4 si 1,9 litri, de 75 respectiv 101 cai) variind intre 12.000 euro (pret DDP, toate taxele incluse) si 15.663 euro pentru motorul diesel de 1,9 litri. Se ofera o garantie de 24 de luni fara limita de kilometri, 10 ani la perforarea caroseriei prin coroziune si 3 ani la vopsitorie. Totodata se ofera si un important pachet ce vizeaza siguranta soferului si al pasagerului: ABS, airbag sofer (full size) si airbag pasager, centuri de siguranta fata reglabile pe inaltime cu sistem de prindere in 3 puncte, coloana directie cu reglare pe inaltime si adincime, intrerupere carburant in caz de accident sau doua sisteme de de ancorare “izofix” pentru scaun copil. Claudiu BABAN

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.