Curs valutar
Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
Sedii noi pentru direcții ale Primăriei Baia Mare
Zilele trecute au fost inaugurate două servicii importante ale Primăriei Baia Mare: Biroul de Evidență Informatizată a Persoanei și Direcția de Venituri. Cele două servicii funcționau în locații insalubre de mulți ani, iar băimărenii au cerut de nenumărate ori schimbarea spațiilor în care își desfășurau activitatea funcționarii celor două direcții.
În ultimii ani s-a mai încercat mutarea serviciilor, dar lucrurile nu au fost așa de simple. A fost nevoie de spații care să permită desfășurarea unei activități eficiente, iar băimărenii să aibă locuri de așteptat, de stat la rând, civilizate.
Primarul de Baia Mare a prezentat situația de la noile sedii ale serviciilor primăriei.
„Pentru Municipiul Baia Mare și pentru Autoritatea Publică Locală, cea mai mare rușine din perspectiva funcționării era acest Birou de Evidență Informatizată a Persoanei care se ocupă de gestionarea identității, respectiv de buletine. Zeci
de ani, acest serviciu a funcționat într-un spațiu impropriu și cred că pentru cetățeni este un moment important, la fel și pentru noi, să spălăm această rușine, să le oferim niște condiții mult mai bune inclusiv pentru a aștepta, a depune/ridica documentele, dar și pentru colegii noștri care lucrează aici.
Mă bucur că am putut să facem împreună cu cei care conduc această instituție a municipiului Baia Mare, un pas important înspre cetățeni, înspre respectul față de cetățean. Începând de joi, de la ora 14:00, Biroul va fi funcțional în noua locație, pe strada Tineretului nr. 2A, la câțiva pași de vechiul sediu. Le mulțumesc colegelor mele Dana Bolba și Anca Raț pentru faptul că au fost foarte hotărâte în a respecta condițiile legale, condițiile tehnice și condițiile pe care trebuie să le oferim cetățenilor în organizarea acestui spațiu. Tot de joi, venim în fața cetățenilor cu posibilitatea de a se programa online, asta urmând să eficientizeze activitatea biroului, dar și timpul petrecut aici de către băimăreni. Mai mult, este și o măsură de a preveni îmbolnăvirile cu noul coronavirus”, a spus Cătălin Cherecheș.
La o zi de la inaugurarea Biroului de Evidență Informatizată a Persoanei a urmat inaugurarea Direcției de Venituri. Clădirea în care a funcționat această direcție este veche și se află în litigiu cu mai mulți proprietari de apartamente.
Direcția de Venituri se mută din strada Crișan în noul sediu din clădirea Centrului de Afaceri
Millennium, la intersecția străzilor 1 Mai cu Vasile Lucaciu și Piața Libertății. Primarul băimărean a spus că reparând și această situație se vor oferi cetățenilor condiții mai bune. Va avea loc o apropiere față de cetățean, iar relația dintre cetățean și Autoritatea locală va deveni mult mai eficientă și mult mai intensă. Așa să fie!