• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 18 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 29 Octombrie , 2007

Sam & Max Episode 6: Pe Luna

Sunteti pe luna si trebuie sa gasiti o modalitate de a intra in „Clubul” Blister. Veti primi un unicorn de jucarie care va fi folosit pe post de instrument de masura al „evolutiei spirituale” a dumneavoastra. Unicornul e de fapt sensibil la caldura, deci in cazul in care faceti febra, va arata culoarea corespunzatoare pentru a intra. Din moment ce nu aveti astfel de probleme, incalziti-l in cuptorul cu microunde din magazinul lui Bosco. Cand vorbiti cu capul lui Lincoln, veti afla ca acesta este deprimat si are nevoie de o intalnire... persoana cu care ii veti aranja o intalnire este Sybil, dar trebuie sa cunoasteti replicile ce o vor face sa se indragosteasca de masivul cap a lui Lincoln. Daca veti cauta niste indicii prin biroul dansei, veti vedea semnul mare pe care scrie „RELAX”, o vulpe si cateva informatii despre slujba ei curenta. Asa ca replicile folosite pentru aceasta vor contine „relax”, „fox” si „hockey”. Dupa toate acestea, veti primi un talisman care are puterea de a face pe oricine sa ... dea la rate... La chiosculetul de afara se mai afla un artefact care trebuie „imprumutat”, dar cand incercati sa il luati va opreste gardianul, asa ca dati-l lui Max si acesta il va inghiti. Dupa ce ati iesit din chiosc, folositi talismanul primit de la Lincoln pe Max si veti recupera „artefactul”. Pentru a-l scoate din carcasa protectoare, folositi caldura degajata de motorul rachetei. Pentru a intra in acea racheta, veti avea nevoie de umeras... Cand va intalniti cu calculatoarele din episodul precedent, acestea va propun sa jucati un joc (X-0) care in prima instanta este foarte usor de castigat. Scopul nu este de a castiga jocul, ci, dimpotriva, de a pierde, ceea ce poate fi destul de dificil. Pentru a intra pe usa aceea intimidanta (intimidating door), trebuie sa detineti doua talismane, unul care va permite sa vedeti prin obiecte (raze X) si altul ce va permite sa indoiti furculite, deoarece in spatele usii se afla ceva ce seamana cu o furculita ce tine o greutate deasupra unui buton ce deschide usa (nu-i asa ca e destul de convenabil?)

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.