• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Miercuri , 17 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 14 Iulie , 2008

ROMBAT atinge polul pozitiv

Compania Rombat, impreuna cu agentia Vitrina Advertising, au organizat si in acest an campania Atinge Polul Pozitiv in Comunicare, care se adreseaza in exclusivitate presei locale, dar si celor care doresc o cariera de succes in jurnalism. Partenerul celei de-a doua editii a fost Rodica Culcer, denumita si „doamna de fier a stirilor”. Si de aceasta data, participantii au putut sa profite de experienta unor nume grele ale presei. Training-ul a fost sponsorizat in totalitate de Rombat, cel mai mare producator de baterii auto din Romania. Tema training-ului a fost una pe cat de atractiva, pe atat de controversata: manipularea si combaterea manipularii. „Pe masura ce mass media devine o adevarata putere in stat si societate, dorinta si tendinta celor care detin puterea economica si politica de a controla mesajul public se accentueaza, ajungand chiar la un nivel alarmant – care vizeaza manipularea opiniei publice. Principalele „vehicule” pentru propagarea acestei manipulari sunt jurnalistii, care trebuie sa fie tot mai bine pregatiti pentru a se apara nu numai de presiuni, ci si de manevrele subtile si perverse ale politicienilor si oamenilor de afaceri”, este de parere Rodica Culcer. Atinge Polul Pozitiv in Comunicare se doreste a fi un proiect pe termen lung, cu scopul de a ridica gradul de profesionalism al presei locale din Romania. Proiectul si-a avut startul anul trecut, impreuna cu un alt profesionist al presei, Robert Turcescu. „Este nevoie, in momentul de fata, de o limitare a distantei dintre jurnalistii din presa locala si cea centrala. Am hotarat sa ma implic in acest proiect deoarece este absolut firesc, dupa ce acumulezi o experienta jurnalistica vasta, sa o impartasesti si cu altii”, sustine acesta. Training-ul a fost alcatuit din 3 seminarii, care au abordat temele: „Vreau sa dau lovitura”, „Pregatirea si realizarea unui interviu de televiziune”, „Comunicarea interpersonala si comunicarea mediata”, „Tehnici de comunicare nonverbala” si „Jurnalistul, Internetul si telefonia mobila”. „Am propus acest proiect companiei Rombat, pentru a motiva si a da o mana de ajutor jurnalistilor locali, in ceea ce priveste ascensiunea lor profesionala. Campania se doreste a fi o motivatie pentru jurnalistii locali, sa nu paraseasca orasul natal pentru Bucuresti, unde multi au impresia ca isi pot atinge apogeul profesional”, a afirmat Renate Roca-Rozenberg, PR Director Vitrina Advertising. In viitorul apropiat, Rombat va pune la dispozitia jurnalistilor romani si un loc virtual de intalnire, unde fiecare jurnalist isi poate spune parerea despre problemele actuale ale presei. Rombat este unul dintre cei mai longevivi clienti ai agentiei Vitrina Advertising, avand impreuna o colaborare de mai bine de 10 ani. Alaturi de Rombat, agentia mai gestioneaza comunicarea si imaginea unor clienti mari, ca: Real, Michelin, Zapp, Iulius Group, BT Asigurari, Eximtur, ATP Exodus, Medicarom, Astra Zeneca, Caroli, Banca Transilvania si multi altii. Rombat este liderul national al pietei de baterii auto din Romania (fara Dacia), cu o crestere constanta de la an la an. In 2007, vanzarile la export au crescut cu 129%. In prezent, numarul total al angajatilor este de peste 600, iar compania a dezvoltat o retea de service, care cuprinde aproximativ 100 de reprezentante in toata tara. Monika KRAJNIK monika@gazetademaramures.ro

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.