Curs valutar

4.5680 RON


4.0093 RON


5.1744 RON


1.4823 RON

Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
Teo pe 03.03.2025 la 10:43
O idee excelenta, demararea acestui demers!
Felicitari, Gazeta!
bonta emese pe 29.02.2024 la 09:22
Domnilor ziaristi, sunteti intr-o grava eroare din nou, sunt in muzeu de pe vremea lui Ceausescu, domnul Alexa 

G. Buju pe 16.01.2024 la 01:04
Felicitari lui !
Bun si de cinste Morosan !!
De mirare e ca polutucii din acelashhh aluat moroseni nu fac 

Pompiliu Barbu pe 14.11.2023 la 16:08
Un om deosebit! De ar face fiecare roman pe sfert din ce a facut acest om Romania ar fi departe!

Luni , 14 Iulie , 2008
ROMBAT atinge polul pozitiv
Compania Rombat, impreuna cu agentia Vitrina Advertising, au organizat si in acest an campania Atinge Polul Pozitiv in Comunicare, care se adreseaza in exclusivitate presei locale, dar si celor care doresc o cariera de succes in jurnalism. Partenerul celei de-a doua editii a fost Rodica Culcer, denumita si „doamna de fier a stirilor”. Si de aceasta data, participantii au putut sa profite de experienta unor nume grele ale presei.
Training-ul a fost sponsorizat in totalitate de Rombat, cel mai mare producator de baterii auto din Romania. Tema training-ului a fost una pe cat de atractiva, pe atat de controversata: manipularea si combaterea manipularii. „Pe masura ce mass media devine o adevarata putere in stat si societate, dorinta si tendinta celor care detin puterea economica si politica de a controla mesajul public se accentueaza, ajungand chiar la un nivel alarmant – care vizeaza manipularea opiniei publice. Principalele „vehicule” pentru propagarea acestei manipulari sunt jurnalistii, care trebuie sa fie tot mai bine pregatiti pentru a se apara nu numai de presiuni, ci si de manevrele subtile si perverse ale politicienilor si oamenilor de afaceri”, este de parere Rodica Culcer. Atinge Polul Pozitiv in Comunicare se doreste a fi un proiect pe termen lung, cu scopul de a ridica gradul de profesionalism al presei locale din Romania. Proiectul si-a avut startul anul trecut, impreuna cu un alt profesionist al presei, Robert Turcescu. „Este nevoie, in momentul de fata, de o limitare a distantei dintre jurnalistii din presa locala si cea centrala. Am hotarat sa ma implic in acest proiect deoarece este absolut firesc, dupa ce acumulezi o experienta jurnalistica vasta, sa o impartasesti si cu altii”, sustine acesta. Training-ul a fost alcatuit din 3 seminarii, care au abordat temele: „Vreau sa dau lovitura”, „Pregatirea si realizarea unui interviu de televiziune”, „Comunicarea interpersonala si comunicarea mediata”, „Tehnici de comunicare nonverbala” si „Jurnalistul, Internetul si telefonia mobila”. „Am propus acest proiect companiei Rombat, pentru a motiva si a da o mana de ajutor jurnalistilor locali, in ceea ce priveste ascensiunea lor profesionala. Campania se doreste a fi o motivatie pentru jurnalistii locali, sa nu paraseasca orasul natal pentru Bucuresti, unde multi au impresia ca isi pot atinge apogeul profesional”, a afirmat Renate Roca-Rozenberg, PR Director Vitrina Advertising. In viitorul apropiat, Rombat va pune la dispozitia jurnalistilor romani si un loc virtual de intalnire, unde fiecare jurnalist isi poate spune parerea despre problemele actuale ale presei. Rombat este unul dintre cei mai longevivi clienti ai agentiei Vitrina Advertising, avand impreuna o colaborare de mai bine de 10 ani. Alaturi de Rombat, agentia mai gestioneaza comunicarea si imaginea unor clienti mari, ca: Real, Michelin, Zapp, Iulius Group, BT Asigurari, Eximtur, ATP Exodus, Medicarom, Astra Zeneca, Caroli, Banca Transilvania si multi altii. Rombat este liderul national al pietei de baterii auto din Romania (fara Dacia), cu o crestere constanta de la an la an. In 2007, vanzarile la export au crescut cu 129%. In prezent, numarul total al angajatilor este de peste 600, iar compania a dezvoltat o retea de service, care cuprinde aproximativ 100 de reprezentante in toata tara.
Monika KRAJNIK
monika@gazetademaramures.ro
Comentariile celorlalți
Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.
Comentează acest articol
Adaugă un comentariu la acest articol.