• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Luni , 25 Noiembrie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Miercuri , 10 Ianuarie , 2024

Recomandări pentru protejarea împotriva înghețului a contoarelor și instalațiilor de apă!

 Având în vedere temperaturile scăzute, pentru a evita problemele legate de riscul de îngheț și pentru a evita cheltuielile cu reparațiile sau înlocuirea apometrelor și instalațiilor, societatea Vital S.A. adresează utilizatorilor serviciului câteva recomandări privind protecţia contoarelor şi branşamentelor de alimentare cu apă în perioada rece:

  • verificați conductele de apă, precum și robineții montați pe instalație, în vederea depistării pierderilor de apă care ar putea duce la înghețarea conductelor;
  • blocați accesul aerului rece în subsoluri, casele de scară si incintele pe unde trec instalaţiile;
  • montați geamuri acolo unde ele lipsesc și țineți ușile incintelor închise;
  • izolați conductele cu materiale izolatoare (polistiren, vată minerală sau orice alt material izolant);
  • în cazurile în care se constată lipsa capacelor la căminele de apometre vă solicităm să anunțați societatea VITAL S.A.

Conform articolului 134 (2) și (3) din Regulamentul de organizare și funcționare a serviciului public de alimentare cu apă potabilă și de canalizare, utilizatorii au obligația:

(2) să ia toate măsurile necesare pentru asigurarea protecției și integrității fizice a căminului de apometru, a contorului/aparatului de măsură de apă și a vanelor ce echipează branșamentul, dacă acestea se află pe proprietatea sa.

(3) Orice reparații și orice înlocuire de contor/aparat de măsură al cărui sigiliu a fost rupt și care a fost deschis sau demontat ori a cărei deteriorare se datorează unei cauze străine sau unei funcționări anormale în condiții de îngheț, incendiu, șocuri exterioare, furt, etc., sunt efectuate de Operatorul serviciului, pe cheltuiala exclusivă a utilizatorului dacă se constată vina acestuia.

Utilizatorii pot semnala problemele legate de funcţionarea apometrelor sau a serviciului de alimentare cu apă și canalizare la dispeceratul societății, la numerele de telefon: 0262/215150, 1, 2 și 0362/401052, 3, 0372/752661.

Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare!

Vital S.A.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.