• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Miercuri , 17 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 4 August , 2008

Oferta verii de la real,-

real,- Hypermarket Romania a intrat pe piata de retail din Romania in martie 2006, cand a fost deschis primul magazin in Timisoara. Au urmat alte 14 hipermarketuri, deschise in centre economice importante ale tarii, astfel incat reteaua numara in momentul actual 15 hipermarketuri. Pana la sfarsitul anului 2008, compania si-a propus sa ajunga la o retea nationala de hipermarketuri real,- bine dezvoltata, de 21 de magazine, care sa ofere o gama variata de produse de provenienta nationala si internationala, preturi atractive, servicii de excelenta si expertiza recunoscute la nivel international. Cu scopul de a-si surprinde mereu clientii deveniti, de-a lungul timpului, fideli, real,- a reusit sa diversifice sortimentele de fructe exotice, aducand produse noi pe piata romaneasca. Fructele exotice, atat de bine primite in perioada verii, sunt aduse din Asia ecuatoriala si tropicala - Vietnam, Tailanda, Indonezia, China, din America de Sud si Centrala - Brazilia, Columbia, Panama, Costa Rica, Africa - Coasta de Fildes, Kenia, Egipt, Gambia. Una dintre preocuparile permanente ale companiei este aceea de a oferi, in orice moment, o sortimentatie cat mai bogata de fructe si legume proaspete, intotdeauna adaptata sezonului si cerintelor clientilor. Scopul real,- este ca, prin varietatea sortimentala, consumatorul sa fie convins sa aleaga si astfel de fructe, care reprezinta un aport de gust, arome si vitamine. Si, cum multe dintre fructele si legumele exotice nu sunt suficient cunoscute si consumate in Romania, de un mare ajutor sunt explicatiile de pe panourile amplasate deasupra vitrinelor. Totodata, sunt organizate frecvent degustari in raionul de legume-fructe. Pe langa asta, real,- a lansat, incepand cu anul acesta, si o gama de produse ambalate in caserole chiar in magazin, salate si mix de fructe, care s-au bucurat din start de succes. Pana in prezent, cele mai bine vandute fructe exotice sunt ananasul golden - 200 de tone vandute de la inceputul anului si mango, peste 150.000 de bucati vandute. Nu se poate vorbi inca de un procent relevant al comercializarii fructelor exotice, ci doar de unul incurajator, fapt ce a determinat compania sa-si imbunatateasca mereu sortimentele si sa vina cu inovatii, astfel incat romanii sa inceapa sa consume mai multe fructe exotice. Pe langa banane si ananas, si alte fructe incep sa fie cautate, cum ar fi: avocado, mango, papaya, limes, nuca de cocos etc. Degustarile si prezentarile de fructe exotice arata clar faptul ca interesul creste, tot mai multi clienti fiind interesati sa incerce un produs sau altul, la inceput poate si numai din curiozitate, ca apoi sa revina, daca le-a placut. La ora actuala, real,- prezinta o oferta deosebit de bogata, iar diversificarea acesteia nu se va face decat in masura in care piata o va cere. Printre altele, companiile real,- Hypermarket si METRO Cash & Carry Romania s-au implicat si in ajutorarea celor loviti de furia naturii, oamenii din zonele grav calamitate de inundatiile din ultima perioada avand atata nevoie de solidaritate umana. Astfel, real,- si METRO au oferit sprijin Prefecturii si Consiliului Judetean Maramures, prin donatii de produse de maxima necesitate in aceste momente. Ambele companii adreseaza, si prin intermediul GAZETEI de Maramures, multumiri oficialitatilor locale pentru sustinerea aceastei initiative si pentru depunerea tuturor eforturilor privind realizarea cu bine a operatiunilor din teren. Monika KRAJNIK monika@gazetademaramures.ro

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.