Curs valutar

4.5680 RON


4.0093 RON


5.1744 RON


1.4823 RON

Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
Teo pe 03.03.2025 la 10:43
O idee excelenta, demararea acestui demers!
Felicitari, Gazeta!
bonta emese pe 29.02.2024 la 09:22
Domnilor ziaristi, sunteti intr-o grava eroare din nou, sunt in muzeu de pe vremea lui Ceausescu, domnul Alexa 

G. Buju pe 16.01.2024 la 01:04
Felicitari lui !
Bun si de cinste Morosan !!
De mirare e ca polutucii din acelashhh aluat moroseni nu fac 

Pompiliu Barbu pe 14.11.2023 la 16:08
Un om deosebit! De ar face fiecare roman pe sfert din ce a facut acest om Romania ar fi departe!

Luni , 1 Decembrie , 2008
Nokia, in regres
Nokia, producatorul mondial numarul unu de telefoane mobile, incepe sa simta presiunea crizei economice si ia masuri pentru scaderea costurilor. Daca zilele trecute am aflat ca unui numar de 1000 de muncitori de la noua fabrica de la Jucu, judetul Cluj, nu i-au fost reinnoite contractele de munca, acum, Nokia a anuntat ca se retrage de pe piata japoneza, urmand sa vanda acolo doar asa numitele telefoane inteligente, cum ar fi seria Vertu. Retragerea de pe piata japoneza are loc ca urmare a faptului ca managerii Nokia sunt convinsi ca vanzarile de telefoane mobile vor scadea dramatic in urmatoarea perioada, iar marea majoritate a utilizatorilor va prefera sa foloseasca acelasi telefon mobil un timp mai indelungat decat ar fi facut-o in mod normal. Japonia este pe locul patru pe piata mobilelor, dupa Statele Unite, China si India. Nokia, care are o cota de piata mondiala de aproape 40 la suta, intentiona sa isi mareasca cota din Japonia cu peste 10%. Nu a reusit, insa, sa atinga anul trecut decat 0.3%. Aproximativ 85% dintre japonezi detin un telefon mobil, iar marea majoritate a acestora reprezinta telefoane de ultima generatie, create de producatorii japonezi. Linia de telefoane Vertu are preturi intre 3.500 si 100.000 Euro. Telefoanele Vertu sunt, de obicei, decorate cu titan, aur, diamante sau cristale. Tinand cont ca, in Japonia, telefoanele sunt folosite pentru accesul la Internet, pentru a urmari emisiunile preferate ale televiziunilor sau ca abonamente de tren, portofele electronice, pentru orice producator din afara Japoniei este extrem de greu sa patrunda puternic pe piata japoneza, aceasta fiind mai mult decat specializata. Nokia nu e singurul producator de telefoane mobile care nu a reusit sa se impuna in Japonia, Samsung sau LG aflandu-se in aceeasi situatie. In acelasi timp, producatorii japonezi de telefoane mobile nu reusesc sa isi creeze o cota de piata semnificativa, in afara Japoniei.
Comentariile celorlalți
Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.
Comentează acest articol
Adaugă un comentariu la acest articol.