• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Miercuri , 17 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 22 Decembrie , 2008
Brad Goldeberg, seful diviziei de cautare Live Search a gigantului Microsoft, a anuntat ca va parasi compania, urmand sa lucreze pentru o Peak6, o alta companie IT. Goldberg nu e singurul dintre managerii diviziilor de cautare ale Microsoft care a parasit compania in ultima vreme. Daca Google inregistreaza peste 81% din cautarile online si Yahoo, peste 10%, Microsoft nu a reusit sa depaseasca, cu cele doua site-uri de cautare ale sale (MSN Search si Live Search), mai mult de 4.6%. Bineinteles ca Microsoft nu se poate multumi cu aceste realizari si incearca din greu sa devina mai puternic, pentru a se putea lupta de la egal la egal cu Google si pe aceasta piata. Printre strategiile pe care le-au incercat pentru a realiza acest lucru a fost cumpararea Yahoo sau cumpararea diviziei de cautare a Yahoo, dar, pana in prezent, nu au reusit sa concretizeze nimic. Zvonurile spun ca Microsoft s-a reorientat si ca urmeaza sa faca un rebranding al diviziilor de cautare ale sale, sub numele de Kumo.com. Desi noul nume s-ar putea sa ajute sa atraga un numar mai mare de utilizatori pe paginile de cautare, nu cred ca doar acest lucru ii va si tine acolo. E nevoie ca programele care indexeaza paginile web dezvoltate de Microsoft sa devina cel putin la fel de bune ca cele create de Google, pentru a returna rezultate la fel de relevante. Microsoft a anuntat ca Qi Lu va deveni presedintele grupului de servicii online ale companiei. Lu este un fost angajat al Yahoo, iar mutarea aceasta s-ar putea sa insemne ca Microsoft incearca sa faca exact acest lucru: sa puna mai putin accentul pe marketing si mai mult pe tehnologia sa de cautare.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.