Curs valutar
Euro
4.5680 RON
Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc
1.4823 RON
Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
Teo pe 03.03.2025 la 10:43
O idee excelenta, demararea acestui demers!
Felicitari, Gazeta!
bonta emese pe 29.02.2024 la 09:22
Domnilor ziaristi, sunteti intr-o grava eroare din nou, sunt in muzeu de pe vremea lui Ceausescu, domnul Alexa 

G. Buju pe 16.01.2024 la 01:04
Felicitari lui !
Bun si de cinste Morosan !!
De mirare e ca polutucii din acelashhh aluat moroseni nu fac 

Pompiliu Barbu pe 14.11.2023 la 16:08
Un om deosebit! De ar face fiecare roman pe sfert din ce a facut acest om Romania ar fi departe!
Marţi , 8 Februarie , 2011
Mercedes-Benz Romania premiaza compania ATP Exodus
* Cultivarea si recunoasterea performantei serviciilor After-Sales: o prioritate pentru Mercedes-Benz Romania
* „Premiul de Excelenta in Servicii After-Sales" si „Diploma de Excelenta in Servicii After-Sales" – acordat de Mercedes-Benz Romania Centrului Autorizat de Service ATP Exodus * Orientare catre client: 125 de ani de inovatie, calitate si standarde remarcabile
La finalul anului 2010, Mercedes-Benz Romania a recunoscut si premiat excelenta in ceea ce priveste calitatea remarcabila a serviciilor After-Sales pentru primele cinci centre din Romania. Printre acestea si ATP Exodus Mercedes-Benz din Baia Mare a fost distinsa cu
„Premiul de Excelenta in Servicii After-Sales" si „Diploma de Excelenta in Servicii After-Sales" pentru anul 2010 in baza rezultatelor obtinute.
Festivitatea de premiere a avut loc in cadrul unui eveniment dedicat exclusiv retelei Mercedes-Benz Romania, premiile fiind inmanate de catre Michael Grewe - CEO si Presedinte Mercedes-Benz Romania si Philipp Hagenburger - After-Sales Manager Mercedes-Benz Romania, domnului Mircea Cirt - Director General ATP Exodus.
Serviciile After-Sales au la baza cultivarea continua a performantei si calitatii produselor originale Mercedes-Benz, pregatirea ireprosabila a personalului, orientarea catre client, dar si 125 de ani de inovatii din momentul in care visul lui Karl Benz, acela de a crea primul automobil din lume, a devenit realitate.
,,Motto-ul The best or nothing a ghidat de peste 100 de ani munca, aspiratiile si rezultatele celor care stau in spatele marcii Mercedes-Benz. In acest sens, activitatile de After-Sales nu fac exceptie: performantele si calitatea serviciilor desfasurate de Centrele Autorizate au reflectat acest standard neschimbat si in 2010, prin intermediul partenerilor nostri de incredere", a declarat Philipp Hagenburger, After-Sales Manager Mercedes-Benz Romania.
Achizitia autovehiculelor Mercedes-Benz reprezinta doar inceputul relatiei dintre marca germana si client. Astfel, in 2010 responsabilitatea fata de posesorii Mercedes-Benz si comunitate, excelenta serviciilor si ofertele competitive au trasat linia activitatii de After-Sales. Campanii precum testul gratuit de lumini pentru toate autovehiculele Mercedes-Benz, ofertele de pachete cu piese originale Mercedes-Benz sau sezonul WOW propus prin intermediul noilor anvelope si roti complete, au reprezentat programe special create pentru clientii Mercedes-Benz din zona de Nord Vest a tarii.
Comentariile celorlalți
Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.
Comentează acest articol
Adaugă un comentariu la acest articol.





