• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 18 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Miercuri , 30 Ianuarie , 2008

Marturia unui brand de succes

Monika KRAJNIK monoka@gazetademaramures.ro In data de 22 ianuarie 2008, la Cluj Napoca, Banca Transilvania a primit din partea prestigioasei reviste Euromoney unul dintre premiile „Best Managed Banks in Central & Easten Europe”. Pentru acest premiu, banca a fost selectata dintre companiile romanesti cu evolutiile cele mai performante in 2007. Povestea de succes a bancii a inceput in Cluj Napoca, acum mai bine de 13 ani. Ideea a fost aceea de a crea o banca locala, un brand de Cluj. Banca si-a orientat la inceput activitatea spre sectorul IMM si, datorita cererii pietei, in scurt timp aceasta a inceput sa se dedice si domeniului retail. In 1997, Banca Transilvania a devenit prima institutie bancara din Romania care a fost cotata la Bursa de Valori Bucuresti, ceea ce a insemnat recunoasterea valorii sale pe piata si a transparentei actiunilor bancii. Din 2002, Banca Transilvania are un management modern, cu un know-how international, care a imprimat bancii un stil diferit, caracterizat prin deschidere si flexibilitate. Un alt moment important pentru banca a fost anul 2003, cand s-a schimbat identitatea de corporatie, conform noii sale misiuni. Re-branding-ul a insemnat modificarea logo-ului bancii, precum si implementarea unui concept nou, standard, privind unitatile sale. Banca Transilvania este azi una dintre cele mai importante institutii financiar – bancare din Romania, aflata in top 10 si una dintre cele mai atractive companii listate la Bursa de Valori Bucuresti. Categoria generala in care se incadreaza premiul acordat de aceasta data bancii este „Emerging Europe¼s Best Managed Companies”. Criteriile luate in considerare de catre Euromoney in selectarea Bancii Transilvania pentru acest onorant premiu au avut in vedere atat evolutia deosebita a bancii in 2007, cat si abilitatea managementului de a continua dezvoltarea de piata a companiei in contextul extern deosebit de nefavorabil pietei bancare. Astfel, Banca Transilvania a reusit sa profite de oportunitatile oferite de recuperarea decalajelor intre Romania si tarile Uniunii Europene, in primul an de la aderarea Romaniei la UE. In 2004, Banca Transilvania a primit din partea aceleiasi prestigioase publicatii economice premiul pentru “Most Improved Bank”. Banca Transilvania, in aproape 14 ani de activitate, a devenit o institutie financiara cu reprezentare nationala, avand in prezent peste 460 de unitati si peste 5.600 de angajati. Cu o cota de piata de peste 5,2%, Banca Transilvania se afla in topul primelor 10 banci din Romania, in functie de active. Activitatea Bancii Transilvania este organizata pe trei linii principale de afaceri² persoane fizice, IMM, companii mari si, incepand din octombrie 2007, Divizia pentru Medici – pentru care banca are produse si servicii specifice, precum si un personal dedicat. „Aceasta recunoastere a evolutiei bancii, venita din partea unei publicatii ca Euromoney, ne onoreaza in mod deosebit. Anul 2007 a fost plin de provocari si surprize, dar, impreuna cu echipa de peste 5.600 de angajati ai bancii, am reusit sa le anticipam si sa le facem fata cu succes, pastrand un ritm accelerat, dar sustenabil, de crestere”. - Robert Rekkers, director general al Bancii Transilvania

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.