Curs valutar
Euro
4.5680 RON
Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc
1.4823 RON
Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
bonta emese pe 29.02.2024 la 09:22
Domnilor ziaristi, sunteti intr-o grava eroare din nou, sunt in muzeu de pe vremea lui Ceausescu, domnul Alexa
G. Buju pe 16.01.2024 la 01:04
Felicitari lui !
Bun si de cinste Morosan !!
De mirare e ca polutucii din acelashhh aluat moroseni nu fac
Pompiliu Barbu pe 14.11.2023 la 16:08
Un om deosebit! De ar face fiecare roman pe sfert din ce a facut acest om Romania ar fi departe!
Nelu Botiș pe 29.09.2023 la 14:27
1. Stimate domnule Teremtus, cu tot respectul, vreau sa va comunic faptul ca Bonta Emese nu va respecta.
2.
Luni , 29 August , 2005
Legenda merge mai departe
Skoda Octavia Tour se prezinta la cele mai inalte standarde in 2005, dovedindu-se o masina solida si fiabila, deosebit de usor de condus. La o prima privire, Octavia Tour impresioneaza prin designul elegant si atemporal, varietatea de motorizari, calitatea deosebita a finisajelor si caroseria produsa din fibre dublu galvanizate.
Design
Ca orice model din gama Octavia, Tour exceleaza la capitolul design. Profilul capotei confera o senzatie de putere, stabilitate si siguranta. Grila radiatorului specifica si simbolul Skoda cromat induc un feeling deosebit soferului sau simplului privitor care admira o Octavia. Farurile trapezoidale cu sticla clara si blocurile optice spate vizibile desavarsesc imaginea de ansamblu a unei masini ale carei linii par perfect concepute.
Interior
Scaunele confera un confort deosebit si au o excelenta sustinere laterala. Senzatia placuta in timpul condusului este amplificata de tehnologia „Slush”, utilizata pentru partea superioara a bordului, cea care da senzatia de moale la atingere. Coloana de directie este ajustabila pe lungime si inaltime. Volumul portbagajului este generos, cei 528 de litri disponibili putand satisface si cele mai exigente cerinte.
Siguranta
Caroseria beneficiaza de o multitudine de ranforsari speciale si zone cu deformare progresiva, astfel incat efectul unui posibil impact este considerabil redus. Octavia Tour beneficiaza de airbag atat pentru sofer, cat si pentru pasager in echiparea standard, insa exista posibilitatea dezactivarii acestuia pentru pasagerul din dreapta daca se doreste acest lucru. Locurile din spate beneficiaza de 3 centuri de siguranta, cu trei puncte de sustinere. La testele NCAP, Octavia a obtinut 4 stele.
Dotarea standard
Instalatia de aer conditionat, oglinzile laterale electrice incalzite, computerul de bord (indica temperatura exterioara, consumul instantaneu si mediu de carburant, viteza medie de deplasare, distanta parcursa si durata de deplasare), ABS-ul, inchiderea centralizata sau servodirectia nu puteau lipsi din dotarea de baza a Octaviei Tour. La acestea se mai adauga centurile de siguranta pirotehnice cu pretensionare si sistem de prindere in 3 puncte, reglabile pe inaltime, tapiteria Grey Scale, capacele de roti DRIVE sau iluminarea verde a instrumentelor de bord. Nici un element nu e lasat la voia intamplarii, habitaclul fiind extrem de bine ergonomizat si cu spatii de depozitare din belsug.
Motorizari
Skoda Octavia Tour este dipsonibila in trei modele: Octavia, Octavia Combi si Octavia Combi 4x4 cu preturi pornind de la 10.371 euro, pret CIP (12.512 euro cu toate taxele incluse) pentru modelul Octavia Tour de 1,4 litri pe benzina. Motorizarea diesel de 1,9 litri a Octaviei este vedeta seriei, la cei 90 de cai putere ai ei fiind cel mai solicitat model (pretul ei este de 11.659 euro CIP, 14.223 euro cu taxe). Aceasta atinge cuplul maxim la 1900 de rotatii, cand dezvolta 210 Nm. Consumul este si el unul scazut, doar 5,20 litri/100 km (o medie de 4,3 l/100 km la drum intins si doar 6,8 in conditii de trafic intens). In Baia Mare s-au vandut in prima parte a anului peste 40 de bucati din cele aproape 2.550 vandute la nivel national.
Optionale
Pachetul de dotari optionale este destul de larg si merge de la senzorii de parcare cu ultrasunete si filtru de aer fresh (cu carbune activ), pana la telecomanda pentru inchiderea centralizata si faruri cu descarcare Xenon. Optiunea Climatronic este una dintre cele mai solicitate, ea fiind disponibila pentru 290 euro (CIP). Pachetul de drumuri grele se afla si el la loc de cinste printre cele mai solicitate optionale, el fiind disponibil pentru 129 euro (CIP) cuprinzand o inaltare a partii din fata a automobilului cu 5 centimetri si un scut protector metalic in locul celui de plastic oferit in dotarea standard. Alaturi de culorile standard, nuantele metalizate (Argintiu Diamant, Gri Stone, Gri Grafit, Albastru Storm, Bej Sahara, Negru Magic, Verde Highland, Rosu Flamenco) pot fi achizitionate pentru un plus de 265 euro (CIP), in timp ce pentru tapiteriile Bamboo Black (cu scaune in stofa neagra) si Shadow (combinatie de stofe negru si gri) va trebui sa scoateti din buzunar doar 19 euro.
Claudiu BABAN
Comentariile celorlalți
Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.
Comentează acest articol
Adaugă un comentariu la acest articol.