Curs valutar
Euro
4.5680 RON
Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc
1.4823 RON
Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
bonta emese pe 29.02.2024 la 09:22
Domnilor ziaristi, sunteti intr-o grava eroare din nou, sunt in muzeu de pe vremea lui Ceausescu, domnul Alexa
G. Buju pe 16.01.2024 la 01:04
Felicitari lui !
Bun si de cinste Morosan !!
De mirare e ca polutucii din acelashhh aluat moroseni nu fac
Pompiliu Barbu pe 14.11.2023 la 16:08
Un om deosebit! De ar face fiecare roman pe sfert din ce a facut acest om Romania ar fi departe!
Nelu Botiș pe 29.09.2023 la 14:27
1. Stimate domnule Teremtus, cu tot respectul, vreau sa va comunic faptul ca Bonta Emese nu va respecta.
2.
Miercuri , 25 Iunie , 2008
Internetul si politica
Conform unui studiu realizat de PEW Internet & American Life Project cu privire la felul in care este folosit internetul in campania electorala americana, peste 46% dintre americani au declarat ca au folosit internetul pentru a afla ultimele stiri de pe scena politica sau a-si impartasi gandurile cu privire la campanie, in special intre suporterii lui Barack Obama. Alimentata de numarul tot mai mare de reclame politice sau de folosirea siteurilor sociale pentru a strange suporteri sau fonduri pentru campanie din donatiile online, folosirea internetului in aceste alegeri a atins un prag nemaiintalnit anterior in vreo tara din lume. Conform raportului, numarul de americani care folosesc internetul pentru a citi stirile cu privire la alegeri sau a se informa cu privire la programele celor doi candidati a crescut de mai mult de 2 ori fata de precedenta campanie electorala, din 2004. Daca, in timpul cursei din 2004, 13% dintre adulti au spus ca au urmarit reclame online despre campania electorala, acum, peste 35% dintre adulti au urmarit cel putin un clip electoral online. In aceasta faza a campaniei electorale, 8 procente dintre utilizatorii de internet au donat bani online unuia dintre candidati, si peste 10% declara ca au folosit siteuri sociale ca MySpace sau Facebook pentru a strange informatii politice sau a se implica in campania electorala. Dintre cei doi candidati numarul suporterilor online ai lui Obama este semnificativ mai mare decat cel al sustinatorilor lui McCain, in principal din cauza ca mesajele politice ale lui Obama se adreseaza in special tinerilor. In plus, senatorul de culoare a fost un sustinator al tehnologiilor Web 2.0 inca de la aparitia acestora. In Romania, desi alegerile parlamentare vor fi aproape simultane cu cele americane, prezenta online a politicienilor este mult mai modesta si se manifesta in principal prin bloguri.
Comentariile celorlalți
Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.
Comentează acest articol
Adaugă un comentariu la acest articol.