Curs valutar
![Euro](/plugins/interface/gfx/eur.jpg)
![](/plugins/interface/gfx/exchange_down.jpg)
![Dolar american](/plugins/interface/gfx/usd.jpg)
![](/plugins/interface/gfx/exchange_down.jpg)
![Lira sterlină](/plugins/interface/gfx/gbp.jpg)
![](/plugins/interface/gfx/exchange_up.jpg)
![Forint unguresc](/plugins/interface/gfx/huf.jpg)
![](/plugins/interface/gfx/exchange_down.jpg)
Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
![](/plugins/interface/gfx/2rightredarrows.jpg)
![](/plugins/interface/gfx/2rightredarrows.jpg)
![](/plugins/interface/gfx/2rightredarrows.jpg)
![](/images/news/medium/sorin-bota-12.jpg)
Întâlnire de lucru în cadrul Comisiei pentru transporturi și infrastructură
În cadrul acestei ședințe de lucru, deputatul PSD Marius Sorin BOTA, vicepreședinte al Comisiei, a cerut o mai bună organizare și plata la zi a subantreprenorilor români care duc greul acestor șantiere, subliniind totodată faptul că, până la acest moment, am parcurs 50% din programul cu care România s-a angajat în fața Uniunii Europene în ceea ce privește modernizarea infrastructurii rutiere, pentru a avea o rețea compatibilă cu cea din U.E. De asemenea, deputatul a subliniat că atât erorile din documentațiile întocmite de către C.N.A.I.R. (unde este o problemă de incapacitate / incompetență), cât și lipsa voită din partea constructorilor de a termina la timp lucrările, sunt cauzele principale ale întârzierilor. Ceea ce se poate face în 2 ani la noi se face în 5, pentru că așa doresc constructorii care au o atitudine distructivă.