• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 18 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 2 Aprilie , 2007

Guru de serviciu: Premiile YouTube

YouTube este un site cunoscut de aproape toti utilizatorii de internet. A fost infiintat in 2005 de doi tineri de 20 de ani si, in mai putin de doi, ani reusea sa aduca zilnic circa 100 milioane de utilizatori. De la preluarea de catre Google contra fabuloasei sume de 1.6 miliarde de dolari, traficul pe site a crescut cu 40%. Totusi, managerii Google nu sunt inca multumiti de veniturile pe care YouTube le genereaza. Acum marile companii media au dat in judecata YouTube pentru ca pe site se gaseau clipuri din filme sau emisiuni produse de acestea. YouTube pur si simplu a sters toate aceste fisiere, dar nu s-a remarcat nici o tendinta de scadere a numarului utilizatorilor. Companiile media incearca sa se alieze si sa creeze un site care sa faca competitie YouTube-ului. Multi se indoiesc ca noul site va reusi sa faca fata gigantului care creste in fiecare zi cu o medie de aproximativ 65.000 de fisiere. Recent, YouTube si-a desemnat cele mai bune clipuri ale anului 2006. Doua clipuri muzicale, un monolog, doua sketch-uri de comedie, un scurt desen animat si o campanie pornita de un australian pentru a lumina vietile oamenilor din Sidney oferindu-le o imbratisare gratuita, sunt clipurile care au luat „Oscar-ul” din acest an al YouTube. Actiunea australianului Juan Mann se pare ca este imitata de oameni din multe tari care si ei ofera imbratisari gratuite. Castigatoarea sectiunii de muzica, Terra Naomi, cantareata din Los Angeles a primit un contract la o agentie muzicala din Londra. Probabil ca celebritatea adusa de premiile YouTube ii va afecta si pe ceilalti castigatori intr-un mod la fel de fericit. Armata americana a sesizat repede impactul pe care il are site-ul asupra tinerilor si, dupa ce acum cativa ani a creat un joc pentru a atrage tinerii in armata, acum au postat un clip intitulat „Vanguards” care, spera ei, va atrage un numar cat mai mare de recruti. In clip veti gasi o multime de elemente care ar putea atrage tinerii spre armata: explozii, acte eroice, arme asemanatoare cu cele din filmele SF. Clipul face parte dintr-un plan mai mare al armatei americane de a folosi internetul pentru a-si mari numarul de recruti. Nu numai armata americana a inteles potentialul pe care YouTube il ofera. Veti putea gasi aici cam orice se poate filma sau inregistra.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.