• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Duminică , 24 Noiembrie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 9 Iulie , 2007

Ghid rapid: Secret Files: Tunguska

O mica incercare de a imita probabil faimosul adventure Syberia, cu replici inteligente pe care le gasim si in The Longest Journey. Le-a iesit! Desi nu aceasta mi-a fost prima impresie cand am auzit vocea protagonistei, care semana mult cu a unui copil mult prea rasfatat. Oricum, fiind bazat pe un eveniment real, merge... Incepeti jocul in laboratorul tatalui dumneavoastra. Aici ar cam trebui sa va familiarizati cu modul de control al personajului (point and click) si cu vreo doua-trei feature-uri: jurnalul si optiunea „search scene”(foarte utila pentru a nu petrece ore in sir mergand cu mouse-ul pixel cu pixel pe intreaga scena). Examinati tot ce se poate in laborator, observati ca lipseste o moneda din colectie, luati fotografia de langa calorifer, bolul de portelan de pe masa (aflati ca interiorul sau este poros). Acum folositi bolul cu supapa caloriferului pentru a-l umple cu apa. Sunati la politie, folosind telefonul de pe masa (acestia nu va ajuta deloc), luati piatra de pe masa, o examinati, si aflati ca se afla ceva in interiorul acesteia. Mergeti catre masinarie, luati retorta si introduceti pietricica in aceasta. Iesiti pe usa, si incercati sa deschideti usa din stanga. Puteti citi pe placuta de langa usa ca pe vecin il cheama Max Gruber. Examinati planta de aloe si luati o bucatica pe care o puneti in „ciorba” din bolul dumneavoastra. Cititi notitele de pe afisier, da’ nu-i musai. Luati-o prin usa din dreapta. Cititi lista de langa standul de brosuri, bagati in seama planul de evacuare de pe perete, mergeti in spate si examinati standul pe care se afla tyranozaurul si deschideti usa secreta de acolo. Parola este... Dupa ce purtati un monolog cu femeia de serviciu, luati cheia si mergeti inapoi pe unde ati venit. Deschideti cutia cu sigurante cu cheita gasita si scoateti siguranta camerei zgomotoase (in cazul in care va spune ca are nevoie de numarul camerei, dati o fuga inapoi la lista din holul muzeului si cititi-o din nou). Intrati in camaruta vecinului, intrebati-l tot ce puteti, mergeti inapoi in laboratorul tatalui dumneavoastra si procedati la fel si cu detectivul de acolo, pana va trimite la plimbare. Odata ajunsi afara, terminati discutia cu Max, luati bucatica de sticla galbena. Utilizand cheile din dotare, deschideti portbagajul motocicletei si recuperati ochelarii de soare si telefonul mobil. Folositi bucatica de sticla galbena cu ochelarii de soare, pentru a obtine o „lentila” verde. Luati trotineta si fuga-fuguta acasa. Cand va treziti din somn, luati casetofonul portabil si deschideti-l pentru a obtine bateriile. Luati cartea din sertarul de pe pat, deschideti-o si constatati ca aveti nevoie de o cheie. Dati la o parte covorul pentru a descoperi o gaura in podea. Mergeti la birou, luati bucatica de pizza, solnita si creionul, examinati casetofonul si iesiti in curte. Luati pompa de la bicicleta, toarta de la galeata cu apa, manusa de cauciuc si spita de bicicleta din tomberon, banda adeziva si lipiciul aflate in cutia din garaj. Inapoi la muzeu, vorbiti cu fata de pe banca, luati camera de la roata bicicletei, mergeti inapoi acasa, umflati camera, o introduceti in galeata cu apa, dupa care o peteciti cu ajutorul manusii combinate cu lipici. Mergeti inapoi la muzeu, vorbiti cu fata, primiti aparatul foto, ii puneti bateriile, descoperiti ca merge si dupa ce recuperati pozele ii returnati aparatul fetei, iar ea va da un magnet in schimb. Mergeti inapoi la apartament, folositi magnetul pentru a recupera cheia din acvariu, deschideti cutia din carte cu ajutorul acesteia, folositi spita bicicletei pentru a recupera o caseta din gaura din podea. Introduceti caseta in casetofonul de pe birou si veti auzi un mesaj care reprezinta chiar parola de la calculator: „prima si ultima de la masina” adica prima si ultima cifra a numarului de inmatriculare al masinii, „o patrime din deschiderile catre subteran” insemnand numarul gaurilor capacului de canal impartit la 4, iar „pazitorii muncii mele” sunt cele doua statui de la muzeu, deci, parola este 2342. (Va urma) GRIM

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.