• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Miercuri , 17 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 16 Iulie , 2007

Ghid rapid (II): Secret Files: Tunguska

In numarul trecut ramasesem cu povestea in momentul dezvaluirii parolei pentru calculatorul tatalui protagonistei (pentru uituci, sau pentru cei ce nu au numarul trecut, parola era 2342). Dupa ce introduceti parola, studiati monitorul, pentru a descoperi un nume ce va va ajuta in continuare. Cautati acest nume (Oleg) in carnetelul de adrese al tatalui dumneavoastra pentru a-i afla adresa individului cu pricina. Iesiti din apartament, suiti calare pe motocicleta si mergeti la nenea acasa. Luati punga albastra, examinati cabina telefonica, atasati manerul pungii de plastic. Mergeti pe mica carare din stanga de langa casa, luati coada de matura ce sta rezemata de perete. Examinati furtunul, si, in final, aruncati o privire pe geam. Inauntru se poate observa farfuria de mancare pentru pisica. Mergeti inapoi, la usa casei, observati mica usita de acces a matei, si sunati la usa domnului Oleg. Dupa scurta conversatie cu acesta, puneti bucatica de pizza in bolul pisicii de langa usa. Mergeti inapoi in spatele casei, priviti din nou pe geam la nenea Oleg, dupa care va intoarceti in fata casei. Aici urmeaza partea amuzanta: atasati banda adeziva telefonului mobil si coada de matura pungii de plastic „ramforsate”. Mergeti catre usa si atasati telefonul lipicios de mata. Adaugati putina sare pe bucata de pizza si... voilà: i se face sete bestiei si trebuie sa mearga in casa sa bea apa... cu telefon cu tot. Daca va veti uita din nou pe geam, o veti vedea in bucatarie. Mergeti la cabina telefonica si sunati pe mobil pentru a auzi o parte din conversatia telefonica a lui Oleg. Dupa ce urca mata-n copac, folositi plasa de pescuit improvizata pentru a recupera telefonul si tot mergeti inapoi la muzeu. Domnul Max... Intrati in muzeu, urcati scarile, bateti la usa lui Max si intrebati-l despre tot ce puteti. Deschideti frigiderul de langa usa, examinati totemul de langa acesta si folositi spita cu totemul. Adaugati cimentul in bolul cu „zama” si introduceti diadema in mazga obtinuta, pentru a o face lipicioasa. Lipiti de aceasta bucatica rosie de sticla si „lentila” verde. Adaugati acidul retortei ce contine pietricica pentru a obtine ametistul. Puneti-l si pe acesta din urma pe diadema, dupa care ii dati un „examine”(click). Mergeti in holul muzeului, mai priviti o data planul de evacuare, si, pe peretele opus, observati o mica sursa de lumina. Avand mari cunostiinte de optica, puneti peste acel felinar diadema „imbunatatita” si studiati din nou planul cladirii care de aceasta data va dezvaluie un mic indiciu. Urcati pana la domnul Max si intrebati-l tot ce se poate. Cand va intoarceti in camaruta sa, examinati discul reliefat si luati moneda de pe acesta. Daca doriti, puteti examina si cele trei vaze antice, scutul si masca din camera, dar nu va vor ajuta cu mare lucru. Iesiti din camera lui Max, si intrati in cea a tatalui dumneavoastra. Mergeti la colectia cu monede si adaugati moneda gasita la locul ei. Daca cititi fituica de langa monede, aceasta va va da un indiciu cu privire la modul de aranjare al acestora. Trebuie sa le aranjati astfel incat sa nu existe monede de acelasi fel nici pe rand, nici pe coloana si nici pe diagonala. Pentru a simplifica solutia in aceasta situatie, vom nota cele patru coloane, de la stanga la dreapta, cu A, B, C respectiv D si cele patru randuri, de sus in jos, cu 1,2,3, respectiv 4. De aici incolo urmati instructiunile (sper sa nu fi gresit undeva) pentru a termina mini-puzzle-ul: mutati A2 pe locul lui A1, B3 pe locul lui C1, D4 pe locul lui D1, A4 va veni peste A2, D3 inlocuieste B2, iar B3 peste C2. Mai avem A4 la A3, C4 la C3 si tot C4 la D3. Urmati aceste instructiuni in ordinea in care sunt prezentate, deoarece aceasta conteaza destul de mult. Daca totusi nu doriti sa utilizati aceasta solutie, oricum, salvati jocul inainte de a incepe puzzle-ul, in caz ca va incurcati incercand sa il dezlegati, sau pentru orice eventualitate. Urmatorul „nivel”, gara din Moscova, va fi prezentat in numarul viitor. Grim

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.