Curs valutar
Euro
4.5680 RON
Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc
1.4823 RON
Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
bonta emese pe 29.02.2024 la 09:22
Domnilor ziaristi, sunteti intr-o grava eroare din nou, sunt in muzeu de pe vremea lui Ceausescu, domnul Alexa
G. Buju pe 16.01.2024 la 01:04
Felicitari lui !
Bun si de cinste Morosan !!
De mirare e ca polutucii din acelashhh aluat moroseni nu fac
Pompiliu Barbu pe 14.11.2023 la 16:08
Un om deosebit! De ar face fiecare roman pe sfert din ce a facut acest om Romania ar fi departe!
Nelu Botiș pe 29.09.2023 la 14:27
1. Stimate domnule Teremtus, cu tot respectul, vreau sa va comunic faptul ca Bonta Emese nu va respecta.
2.
Luni , 31 Ianuarie , 2011
GAZETA VERDE / Politica in domeniul calitatii
Crezul nostru este acela ca prin calitate vom reusi si vom prospera.
Avem ca fundament: profesionalismul, responsabilitatea si angajamentul intregului colectiv si al fiecarui angajat in parte.
Clientul, cerintele si asteptarile acestuia sunt tinta preocuparilor noastre.
De aceea, ne angajam sa desavarsim, la toate nivelurile structurii noastre organizatorice, o cultura a calitatii, care sa asigure viitorul si prosperitatea organizatiei prin:
* cresterea increderii si satisfactiei clientilor si a comunitatii privind intreaga noastra prestatie si furnizarea, in permanența, numai de produse si servicii de calitate;
* imbunatatirea calitatii si reducerea costurilor non-calitatii prin orientarea spre prevenire si nu spre corectare;
* asigurarea transparentei, comunicarea si colaborarea permanenta intre management, angajati, clienti, furnizori, institutiile si autoritatile interesate, in scopul asigurarii unui mediu de cooperare adecvat si a imbunatatirii permanente a satisfacerii necesitatilor si a asteptarilor tuturor partilor interesate si a intregii comunitati;
* incurajarea si sprijinirea dezvoltarii profesionale a angajatilor si imbunatatirea performantelor organizatiei prin implicarea, motivarea si instruirea acestora;
* protectia intereselor clientilor si a consumatorilor finali, aplicand consecvent prevederile legislatiei si a reglementarilor nationale si europene in ceea ce priveste protectia consumatorilor.
Managementul de la cel mai inalt nivel, se angajeaza la asigurarea resurselor materiale si umane necesare in vederea realizarii acestor deziderate, mentinerii functionalitatii, adecvarii si imbunatatirii continue a Sistemului de Management al Calitatii, la nivelul fiecarui proces, in toate activitatile desfasurate, conform cerintelor SR EN ISO 9001:2001.
Comentariile celorlalți
Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.
Comentează acest articol
Adaugă un comentariu la acest articol.