• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Duminică , 24 Noiembrie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 31 Ianuarie , 2011

GAZETA VERDE / Politica in domeniul calitatii

Crezul nostru este acela ca prin calitate vom reusi si vom prospera. Avem ca fundament: profesionalismul, responsabilitatea si angajamentul intregului colectiv si al fiecarui angajat in parte. Clientul, cerintele si asteptarile acestuia sunt tinta preocuparilor noastre. De aceea, ne angajam sa desavarsim, la toate nivelurile structurii noastre organizatorice, o cultura a calitatii, care sa asigure viitorul si prosperitatea organizatiei prin: * cresterea increderii si satisfactiei clientilor si a comunitatii privind intreaga noastra prestatie si furnizarea, in permanența, numai de produse si servicii de calitate; * imbunatatirea calitatii si reducerea costurilor non-calitatii prin orientarea spre prevenire si nu spre corectare; * asigurarea transparentei, comunicarea si colaborarea permanenta intre management, angajati, clienti, furnizori, institutiile si autoritatile interesate, in scopul asigurarii unui mediu de cooperare adecvat si a imbunatatirii permanente a satisfacerii necesitatilor si a asteptarilor tuturor partilor interesate si a intregii comunitati; * incurajarea si sprijinirea dezvoltarii profesionale a angajatilor si imbunatatirea performantelor organizatiei prin implicarea, motivarea si instruirea acestora; * protectia intereselor clientilor si a consumatorilor finali, aplicand consecvent prevederile legislatiei si a reglementarilor nationale si europene in ceea ce priveste protectia consumatorilor. Managementul de la cel mai inalt nivel, se angajeaza la asigurarea resurselor materiale si umane necesare in vederea realizarii acestor deziderate, mentinerii functionalitatii, adecvarii si imbunatatirii continue a Sistemului de Management al Calitatii, la nivelul fiecarui proces, in toate activitatile desfasurate, conform cerintelor SR EN ISO 9001:2001.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.