• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 28 Noiembrie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 10 Octombrie , 2005

Fiasco pe aeroport

Cursele legale de autovehicule organizate pe Aeroport cu prilejul “Sarbatorii Castanelor” au avut parte de o organizare jenanta, spectatorii nu au avut habar ce se intampla pe pista, iar masurile de siguranta au fost departe de standarde. Cursele de masini au debutat bine pe Aeroportul din Baia Mare in 2004, iar Sarbatoarea Castanelor din acest an a abundat in evenimente auto. Dupa ce Hidi Miki a incantat atmosfera cu un show de zile mari (realizat in fata Primariei), iar posesorii de broscute au oferit clipe de neuitat trecatorilor prin Centrul Vechi al orasului, a venit si randul impatimitilor cailor putere sa se stranga din nou pe aeroportul din Baia Mare. Evenimentul ar fi trebuit sa fie un punct de reper in domeniul curselor legale de viteza, insa rezultatul a fost altul din cauza organizarii deficitare. Desi afisul anunta inceperea ostilitatilor la ora 10, abia catre 11 au aparut primele miscari, dar si lansarea celui de-al doilea numar al revistei Auto Tuning Exclusiv a fost mult mai palida decat premiera din vara. Doar cateva masini tunate, cateva motociclete si cam atat. Spectatorii au venit in numar mare, campul din jurul aeroportului devenind neincapator pentru puhoiul de lume, peste 5.000 de oameni asistand la eveniment. Spre suprinderea generala, cursele de masini si cele de motociclete au avut mai mult o tenta de underground, de vreme ce nu a existat o instalatie de sonorizare prin care sa se anunte ce se intampla pe pista. S-a concurat la diferite categorii in functie de motoare, insa fara nici o ordine, pe principiul „care cu care vrea”, un clasament pe categorii fiind o notiune necunoscuta organizatorilor. Nici masurile de siguranta nu au fost dintre cele mai bune, de-a lungul pistei cei cativa jandarmi facand cu greu fata spectatorilor dornici sa fie cat mai aproape de bolizi. Desi, din fericire, nu au fost accidente, traversarea pistei de-a curmezisul a fost „sportul de baza” printre spectatori, iar intoarcerea masinilor pentru locul de start s-a facut pe un traseu presarat cu privitori. Nici masinile prezente pentru intreceri nu au fost prea spectaculoase, alaturi de arhicunoscutul Dictator (masina construita in garaj), prezentandu-se un Porsche, un Mitsubishi, un Subaru de curse, cateva Golf-uri, Ford-uri si chiar doua Oltcit-uri. Monotonia a alungat spectatorii mai repede decat se credea, la ora 16 pista aeroportului golindu-se subit, desi programul anunta finalul pentru ora 18. Mai mult, spatiile de parcare pentru cei veniti la aeroport au fost prost gestionate, masinile ocupand cu onoare locuri pe campul de alaturi, intr-o dezordine demna de o turma de oi. Cei mai multi dintre cei prezenti, fie spectatori, fie concurenti, au plecat dezamagiti, admitand ca show-urile din Satu Mare, Oradea sau Cluj au fost mult mai reusite si mai bine organizate. Organizatoarea evenimentului, revista Auto Tuning Exclusiv, s-a lasat prea repede pe tanjala, crezand ca e suficient sa adune oamenii pe aeroport si uitand ca are de a face cu un public deja cunoscator. O bulina neagra pe care o primeste sportul auto din Maramures si pentru repararea careia va trebui muncit infinit mai mult decat daca manifestarea de duminica ar fi avut parte de o organizare ireprosabila. Claudiu BABAN

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.