• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Miercuri , 17 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Marţi , 8 Mai , 2012

Eurolines anunţă lansarea TUI Travel Center în Baia Mare

În 2011, Grupul Eurolines şi-a îndeplinit strategia de business propusă, aceea de a aduce pe piaţa românească cel mai important jucător mondial din industria turistică –TUI Travel PLC.

Acest parteneriat reprezintă finalizarea unei tranzacţii care extinde operaţiunile Grupului Eurolines, condus de Dragoş Anastasiu, şi marchează începutul colaborării pentru piaţa din România şi Moldova.

Toate aceste demersuri s-au făcut pentru a susţine un crez şi o misiune, aceea de a aşeza un zâmbet pe chipul fiecărui client prin oferirea unui nou standard în domeniul serviciilor turistice.

Grupul Eurolines crede că este nevoie de o reţea de agenţii de turism în care noţiuni ca siguranţa pachetului turistic vândut şi calitatea vacanţei să nu fie concepte fără conţinut, ci să se traducă printr-o consultanţă de calitate în momentul cumpărării pachetului, prin oferirea celei mai largi palete de destinaţii şi hoteluri în exclusivitate şi prin garantarea unei vacanţe în adevăratul sens al cuvântului.

În Baia Mare, agenţia TUI Travel Center, din B-dul Traian, nr. 7, stă la dispoziţia clienţilor care înţeleg şi îşi respectă dreptul la o vacanţă garantată de nr. 1 mondial.

Agenţia rămâne fidelă conceptului de „Travel Hypermarket”, acest lucru însemnând că numai de aici se vor putea achiziţiona în continuare ofertele tuturor tour-operatorilor germani şi români de succes. Cota importantă reprezentată de produsele World of TUI aduce un plus de valoare pachetelor turistice oferite în agenţie.

Un produs ce merită prezentat mai detaliat este primul charter cu plecare din România, charter operat în parteneriat cu TUI Turcia. Destinaţia aleasă – ANTALYA.

Produsul se caracterizează printr-o selecţie a celor mai cerute şi apreciate hoteluri din staţiunile Kemer, Antalya, Lara şi Belek, începând cu hoteluri de 3* + şi mergând până la cele de 5*. Fiecare hotel are ratinguri obţinute atât de la clienţii români, cât şi de la cei germani, după criteriile: mâncare/băuturi, sport/fitness, amuzament şi facilităţi pentru copii, Turcia fiind, în primul rând, o destinaţie de familie.

Siguranţa primului charter marca TUI este dată de către numele care au creat acest produs – Grupul Eurolines România şi tour-operatorului TUI Turcia, parteneri care pun pe primul plan respectarea programului prezentat.

Momentul în care este lansat produsul charter marca TUI cu destinaţia TURCIA este cel mai bun pentru a oferi clientului exigent, obişnuit cu vacanţe de calitate, un pachet sigur şi garantat.

Plecările pentru sezonul de vară se fac din Bucureşti, Cluj, Timişoara, Iaşi şi Bacău.

 
Grupul Eurolines
 

Grupul Eurolines din care fac parte 14 Companii din România, Germania şi Republica Moldova, a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de aproximativ 200 de milioane de lei. Activitatea Companiei TOURING EUROPABUS reprezintă 67% din cifra de afaceri a grupului. Această Companie deţine reţelele de agenţii de turism Eurolines şi TUI Center. Cele mai dinamice trei companii din Grupul Eurolines, în 2011, au fost: TOURING EUROPABUS, a încheiat anul cu o creştere de 25%, motorul principal al acestui trend a fost constituit de vânzările de turism. Urmează: NOVA Travel, tour-operatorul Grupului, a încheiat anul 2011 cu o creştere de 20% şi TOURING RENT AUTO, care operează în piaţă sub brandul Payless şi a avut o creştere de 33%.

 
TUI Travel
 

TUI Travel PLC operează în 180 de ţări, are aproximativ 30 de milioane de clienţi, anual, şi peste 71 de mii de angajaţi. La nivel mondial, compania are trei departamente principale: TUI Travel, TUI Hotels and Resorts şi Cruises. Cifra de afaceri a Grupului TUI se ridică la 19 miliarde de euro.

Grupul Eurolines România este alcătuit din 14 societăţi, are 450 de angajaţi, deţine cea mai mare reţea de distribuţie a produselor turistice din ţară, are 6 agenţii francizate în Germania, o flotă de 35 de autocare şi peste 200 de autoturisme.

Comentariile celorlalți

Antonio pe 23.06.2013 la 07:48
First Resort are owned by the TUI group, and therefore reuriqed to use the ABTA number under ABTA rules. TUI are legally responsible besides.As for affiliate schemes, I agree that there are a lot of sites out there that don't help the consumer in any way. However affiliate networking is huge, and companies such as Tradedoubler, Affiliate Window, Commission Junction, and Affiliate Future can act as a medium of control over this, though they do not always do so.For affiliates, it's all about making revenue. Whether the sites are cost per click sites or have commission-based contracts. Some of the biggest names in price comparison are essentially cost-per-click affiliates: Moneysupermarket.com run sites such as travelsupermarket.com, operating on a CPC basis. Thus the onus is not on promoting the company that provides the best service, but on getting as many clicks as possible. Another example here would be cheapflights.co.uk, who make the consumer click on as many results as possible before making their purchase.On the other hand, carhiresearch.co.uk operates a commission-based comparison site. The sale is what's important here. In general though, comparison sites are of high importance to consumers, as they set the big companies against each other, beating the prices down, and with most of these companies quality is high anyway. There is another post about this here however (see early March), so I'll leave it there.To zone in on the affiliate question, we must accept that there are always going to be those sites that are only there for the money, however, scrapping them altogether would lose us the benefits of focussed affiliate sites such as corsica-holiday.com, austrianbreaks.com and golf-player.co.uk, all who are content rich in their own fields, and use affiliate schemes to support the site financially with relevant companies.I don't think it makes sense to scrap affiliate sites altogether, as they are clearly of benefit, however I do agree that travel related companies ought to control their partnerships better. This however is not always easy for an affiliate account manager overlooking a few hunderd affiliate accounts. It is however of benefit to a company that their affiliate manager interacts with affiliates to ensure that the brand is not being soiled by sites that are clearly not making any effort to provide an honest product to the customer.I've gone on long enough, despite that I could go on and on !Oisin
Mohammed pe 23.06.2013 la 00:55
The genius store caledl, they're running out of you.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.