• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Vineri , 08 Noiembrie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Miercuri , 14 Decembrie , 2016

Dialoguri virtuale / Droguri, bani şi puţină istorie

Î.: Deci a câştigat o altă filosofie şi nu cea marxistă!?

R.: S-a dovedit că o comunitate adevărată este reprezentată de familie şi naţiune, respectiv acel loc unde există comunitate de limbă, cultură şi sânge.Prin globalizare sau cosmopolitism nu te poţi reproduce, trebuie să fiinţeze o comunitate naturală şi nu una artificială.

Marxiştii nu au înţeles şi nici în prezent nu înţeleg cum de proletarii nu s-au unit. Nu au înţeles cum s-a putut întâmpla să nu se declanşeze revoluţia mondială comunistă, respectiv cum nu s-a valorificat teoria lui Troţki, a revoluţiei permanente.

Milioane de oameni au ales naţiunea şi nu revoluţia.

 

Î.: Care a fost explicaţia marxiştilor în eşecul experimentului?

R.: Explicaţia marxiştilor a fost că motivul nerealizării visurilor lor  a fost cultura creştină şi au concluzionat că atâta timp cât cultura creştină va exista nu se va realiza visul lor milenarist. Până când cultura creştină va influenţa gândirea europeanului nu este suficientă mişcarea muncitorească şi este nevoie ca această gândire să fie distrusă, nimicită.

 

Î.: Rog să mai reveniţi cu câteva detalii privind Şcoala de la Frankfurt

R.: Dacă citeşti lucrările lui Jurgen Habermas rezultă clar scopurile marxiste ale Şcolii de la Frankfurt. Herbert Marcuse ( - ),  filosof şi sociolog german, un exponent de frunte al şcolii neomarxiste de la Frankurt, dorea instaurarea unei societăţi de „perversitate polimorfă” şi a chemat la „liberarea sexuală”, fiind liderul mişcărilor studenţeşti din a doua parte a secolului XX. În acea perioadă se vorbea de cei trei M: Marx, Mao, Marcuse. Se vorbea de omul unidimensional.

 

Î.: La numai câteva sute de kilometri de noi a trăit un György Lukács

R.: Pentru a înţelege mai bine modul de gândire a Şcolii de la Frankfurt se poate aminti că György Lukács, pe timpul guvernului comunismului maghiar, de la începutul secolului XX, a introdus în programa şcolară educaţia sexuală. Sau azi, după aceeaşi filosofie, se pune sub semnul întrebării necesitate grupurilor sanitare separate pentru băieţi şi fete, egalitatea dintre raporturile homosexuale şi heterosexuale, totul să se reducă la plăcere, fără nicio răspundere faţă de viitorul omenirii. Şcoala de la Frankfurt a pornit o luptă împotriva culturii creştine, a familiei, a rolului tatălui, a sexualităţii tradiţionale, normale. Cultura occidentală a fost marcată semnificativ de această gândire. America şi Europa au fost grav afectate, destrămate din punct de vedere moral. Drogul având un rol decisiv în această direcţie.

 

Î.: Care este situaţia din România?

R.: Trecerea în revistă a parcursului istoriei drogurilor se poate transpune şi în România contemporană. Şcoala de la Frankfurt nu a murit. Cutia Pandorei a fost deschisă şi demonii din ea colcăie şi vor colcăii şi pe meleagurile noastre.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.