• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Miercuri , 26 Martie 2025

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 24 Martie , 2025

Dialoguri virtuale / 12 tendințe importante în marketingul digital pentru 2025 (ultima parte)

OLIMPIA NORSESOVICI

HEAD OF MARKETING & SALES, MGID

Inteligența Artificială va fi parte din toate canalele marketingului digital

Dacă sunteți cu noi în anul 2025, probabil l-ați „promptat” deja pe Midjourney să-și imagineze păduri care cresc pe altă planetă, și purtați regulat conversații meaningful cu Chat GPT. Industria nu poate neglija noile tehnologii, iar Artificial Intelligence și Machine Learning transformă felul în care business-urile funcționează și îndreaptă marketingul digital în direcția unei revoluții. Prin AI, se pot livra experiențe personalizate către client și automatiza taskurile, astfel că poate economisi timp și bani. Facilitează marketingul deștept, în care companiile se pot conecta cu publicul având mesajul corect, livrat în cel mai bun moment, pe platforma cea mai potrivită. Se poate folosi predictiv, producând estimări mai corecte. Sau poate ajuta la crearea unor ad-uri de social media care performează pe persoane, pe cumpărători. Tehnologia e practic integrată în toate canalele de marketing digital, de la targetarea de ad-uri, până la copywriting și generare de vizualizări. Astfel, oamenii de marketing vor avea spațiul mental pentru a face ce doar oamenii pot face: să conceapă o viziune mai mare.

 

IOANA ZAMFIR

EXECUTIVE CREATIVE DIRECTOR, MRM ROMÂNIA

Siguranța brandului în mediul digital

Siguranța brandului a devenit un aspect critic pentru marketerii digitali în 2025. Odată cu creșterea rețelelor sociale și a conținutului generat de utilizatori, brandurile se confruntă cu un risc tot mai mare de asociere cu conținut inadecvat sau dăunător. Drept urmare, protejarea reputației brandului și a efectului său de halo a devenit o prioritate de top pentru companii. În anul următor, ne putem aștepta să vedem un accent sporit pe măsurile proactive, cum ar fi moderarea conținutului bazat pe inteligența artificială și auditurile de siguranță a brandului. De asemenea, brandurile vor acorda și mai multă prioritate lucrului cu publishers și influencers de încredere care se aliniază cu valorile și mesajele lor. În Project Agora, folosim AI avansat pentru a efectua verificări de sănătate a direcționării contextuale a conținutului publisherilor noștri premium și avem, de asemenea, o echipă de examinare a conținutului în fiecare dintre piețele pe care o operăm, care verifică conținutul reclamelor care apar în rețeaua noastră. În acest fel, ne asigurăm că asocierile și reputația unui brand sunt protejate. Pentru că înțelegem că, pe măsură ce publicitatea digitală continuă să evolueze, cei care acordă prioritate siguranței brandului vor putea să construiască un brand mai puternic și mai rezistent și să mențină încrederea consumatorilor într-un peisaj digital din ce în ce mai complex.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.