Curs valutar








Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii



Dialoguri virtuale / 12 tendințe importante în marketingul digital pentru 2025 (a patra parte)
ADRIAN BICIU
COMMERCIAL DIRECTOR SEE, ADFORM
Mai multă creativitate prin campanii interactive
Bannerele clasice pur și simplu nu mai funcționează. Simpla vizualizare a unui banner static nu mai este suficientă. Indicatori precum engagementul generat sau timpul petrecut interacționând cu bannerul respectiv au devenit extrem de importanți ca și main KPIs pentru succesul unei campanii. Peste 90% dintre partenerii noștri aleg să livreze campanii cu formate Rich Media interactive. O mare parte dintre aceștia ne solicită soluții personalizate pentru o interactivitate sporită. Soluții care să genereze mai multă atenție din partea userilor. Aceasta este tendința principală pe care o constatăm în relația cu agenții și branduri din peste 100 de țări în care activăm: folosirea formatelor interactive. Doar câteva exemple pe care le implementăm cu succes: gamified banners, augmented reality banners, haptic feedback banners, video camera/ microphone interactive formats. Mai multă creativitate pentru a petrece mai mult timp relaționând cu potențialii clienți chiar din primul moment al livrării mesajului publicitar.
MIRCEA OLARU
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER, ESKIMI ROMANIA, HUNGARY, CZECH REPUBLIC & SLOVAKIA
Atenția devine o nouă monedă în mediul digital
Trăim vremuri în care atenția utilizatorului a devenit o resursă foarte rară și prețioasă. Conținutul publicitar online în continuă creștere, tehnologia inovatoare, noile forme de publicitate și fragmentarea lor foarte mare fac să fie din ce în ce mai dificil pentru agențiile de publicitate să atragă atenția utilizatorului. Concurența dintre agențiile de publicitate pentru volumele restrânse de atenție devine acerbă și costisitoare.
Actualele metrici din media - afișări, reach și „oportunitatea de a vedea” - sunt din ce în ce mai problematice atunci când valoarea relativă a acestor valori pe canale și platforme este dificil de comparat. De aceea, cred că valorile legate de atenție au șansa de a deveni noua monedă comună. Atenția, fiind o măsurătoare centrată pe utilizator, aduce o nouă perspectivă ecosistemului nostru. Ne permite să evaluăm atât calitatea expunerii media, cât și capacitatea creației de a atrage consumatorul. Ca rezultat, este un indicator mult mai bun atât al brandingului, cât și al eficienței vânzărilor. Cred că înțelegerea noastră sporită a atenției va duce la crearea unui standard universal, multiplatforma, care ne va schimba industria într-un ecosistem digital mai eficient și transparent.