• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Marţi , 25 Februarie 2025

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 24 Februarie , 2025

Dialoguri virtuale / 12 tendințe importante în marketingul digital pentru 2025 (a doua parte)

SIMONA PANAIT

HEAD OF CORPORATE MARKETING & COMMUNICATIONS, SAMSUNG ELECTRONICS ROMÂNIA

Experiența digitală ar trebui să se apropie și mai mult de experiența de la raft.

Marele meu pariu rămâne pe strategiile omnichannel, în care brandurile adoptă abordări integrate de comunicare, crescând și diversificând canalele de digital marketing în funcție de stagiul customer journey-ului în care se află. Pentru industria de FMCG, nu mai cred în strategiile care vizează planificarea izolată a activităților digitale. În schimb, cred în produsele de comunicare ce vizează mai degrabă un mix între offline și digital, unde fiecare canal are un rol interdependent, dar reușește să creeze întocmai o experiență coerentă de la o activitate la alta. Mai ales pentru brandurile de FMCG, experiența digitală ar trebui să se apropie și mai mult de experiența de la raft, unde are loc decizia de cumpărare.

 

LAURENȚIU ION

MARKETING MANAGER EUROPE, ENERGY CATEGORY, PEPSICO

Edutaiment & infotainment în format video vertical

Într-o lume în care există o diversitate de mesaje publicitare în digital, cred cu tărie că cei care vor reuși să capteze atenția userilor sunt cei care gândesc conținut și dincolo de barierele convenționalului și ale cotidianului, cei care sunt cu un pas înainte, urmărind tendințe și implementându-le în businessul lor înaintea competiției. Este tot mai evident că prezentul și viitorul digital este reprezentat de conținutul video vertical: Reels, Youtube Shorts, TikTok, iar în crearea strategiei de comunicare a unei campanii digitale integrăm de la început acest tip de conținut.

 

Alocăm timp platformelor sociale, pentru a le înțelege și a crea apoi conținut adaptat acestora. A fi parte din conversație într-o platformă (ex: TikTok Trends) și a da la o parte rigorile brandului, lăsând loc de joacă și comunicare non invazivă cu userii, sunt câteva dintre punctele-cheie în activitatea noastră digitală care ne-au demonstrat de-a lungul timpului cât de relevante sunt pentru a rămâne „top of mind” în mintea consumatorului.

 

 

SILVIU BUIDAN

HEAD OF DIGITAL MARKETING, KAUFLAND ROMÂNIA & MOLDOVA

User-generated content pentru o conexiune autentică între brand și clienți

În 2025, o tendință importantă este UGC, tendință ce vine la pachet cu creșterea preocupării pentru calitatea și autenticitatea conținutului generat de utilizatori. User-generated content (UGC) este o tendință ce necesită o strategie de sine statoare, brandurile nu mai pot trata această tactică ca o simplă încadrare la „și altele”. De asemenea, este important să se găsească modalități de a gestiona și a monitoriza conținutul UGC pentru a preveni orice probleme de imagine sau de compliance. Prin încurajarea și gestionarea corespunzătoare a UGC-ului, oamenii de marketing pot crea o conexiune puternică între brand și clienți, dar trebuie să învețe să-și lase controlul și să se angajeze cu experiențele și poveștile clienților într-un mod autentic și valoros. Brieful în această tactică este experiență reală a clientului.

 

Într-un experiment recent cu această tactică, pe un singur canal de social media, am reușit să triplăm vizibilitatea brandului pe canalul respectiv, să creștem content engagements by 10x, și să obținem o proporție de 26.8% pentru intenția de a vizita locațiile offline ale brandului. Altfel spus, cu o strategie bine pusă la punct, UGC poate fi o tactică valoroasă pentru creșterea vizibilității brandului dar și a comunității.

 

 

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.