• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Sambătă , 22 Februarie 2025

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 17 Februarie , 2025

Dialoguri virtuale. 12 tendințe importante în marketingul digital pentru 2025

Concepte noi și vechi se întâlnesc în 2025 pentru a relansa marketingul digital în poate cel mai important moment al mediului online din ultimii 20 de ani. Vorbim despre momentul în care Inteligența Artificială începe să aibă un impact vizibil în lumea marketingului. Astăzi, mai mult ca oricând, este important ca toți oamenii din comunicare și marcom să fie la curent cu noile tendințe.

Digital Marketing Forum reprezintă, de peste un deceniu și jumătate, punctul de întâlnire pentru profesioniștii în marketing digital și este evenimentul care aduce cele mai recente tactici și strategii inovative, menite să genereze rezultate pentru branduri și agenții.

Cea mai recentă ediție a adus în fața microfonului o serie de profesioniști locali și internaționali, care au împărtășit audienței din experiența și cunoștințele lor.

Inteligența artificială și experiențele personalizate, must-have în digital marketing.

Trăim într-o societate aflată într-o continuă evoluție tehnologică, ceea ce înseamnă o provocare continuă pentru marketingul digital.

Comportamentele consumatorilor se schimbă rapid și devin mai complexe și mult mai educate. Avem nevoie să ne adaptăm permanent astfel încât să le oferim oamenilor experiențe relevante și cât mai personalizate. Vedem tot mai mult conținut video pe platformele de social media adaptate noilor preferințe de consum. Iar aici, tehnologiile precum Realitatea Virtuală și augmentată au deschis deja noi orizonturi pentru producerea de conținut video captivant și interactiv.

 De asemenea, nu putem să nu vorbim și în anul 2025 despre Metaverse. Este poarta către o lume virtuală interconectată care câștigă popularitate și continuă să se dezvolte, reușind să fie relevantă pentru industrii diferite, inclusiv cea de tech, gaming, evenimente și nu numai. Rămâne de văzut cum vor alege brandurile să-și adapteze strategiile de business locale la noile trenduri și cât vor fi dispuse să inoveze. 

AI este noul buzzword, în marketingul digital acesta este deja folosit, de la colectarea și analiza datelor, segmentare și personalizare pentru o mai bună experiență de brand, până la, mai nou, crearea de conținut de marketing cât și digital advertising.

Dincolo de AR, VR, Metaverse și AI, influencerii rămân voci relevante prin care brandurile asigură legătura cu comunitățile din spațiul digital, în forme creative și autentice, care pot asigura diferențierea brandului.

 

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.