Curs valutar
Euro
4.5680 RON
Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc
1.4823 RON
Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
bonta emese pe 29.02.2024 la 09:22
Domnilor ziaristi, sunteti intr-o grava eroare din nou, sunt in muzeu de pe vremea lui Ceausescu, domnul Alexa
G. Buju pe 16.01.2024 la 01:04
Felicitari lui !
Bun si de cinste Morosan !!
De mirare e ca polutucii din acelashhh aluat moroseni nu fac
Pompiliu Barbu pe 14.11.2023 la 16:08
Un om deosebit! De ar face fiecare roman pe sfert din ce a facut acest om Romania ar fi departe!
Nelu Botiș pe 29.09.2023 la 14:27
1. Stimate domnule Teremtus, cu tot respectul, vreau sa va comunic faptul ca Bonta Emese nu va respecta.
2.
Luni , 13 Iunie , 2005
Criblura parbrizelor sparte
Lucrarile de reparare a celor 17 km de drum dintre Baia Sprie si Cavnic au inceput fara panouri de semnalizare (nimeni nu-si aminteste sa le fi vazut). Dar cum acest lucru nu se poate confirma, pana acum nimeni nu a fost despagubit, desi soferii s-au aratat indignati din cauza ca “stratul tratament” i-a facut sa piarda mult timp pentru a-si cureta masinile de stropii de catran, iar pe altii, mai ghinionisti, drumul spre Cavnic i-a costat (la propriu) inlocuitul parbrizelor sparte de criblura. Nimeni nu a cerut compensatii pentru daune, pentru ca reprezentantii societatii Drumuri si Poduri Maramures sustin ca singurii vinovati sunt... soferii. Pentru ca nu au circulat prudent. Interesant este ca nimeni nu tine minte sa fi vazut panouri de semnalizare decat dupa ce oamenii au inceput sa se planga de cele intamplate, iar aparitia marcajelor le-a taiat elanul sa dea societatea in judecata.
Tiberiu Ulici, sef productie in cadrul societatii Drumuri si Poduri Maramures, recunoaste ca pietrele imprastiate pe drum pot crea nemultumiri, insa completeaza ca in maxim doua zile “stratul tratament” se fixeaza: “soferii trebuie sa respecte tablele indicatoare, sa circule cu 10 km/ora si sa fie atenti la distanta dintre masini. Si in strainatate se practica aceasta metoda de reparare a drumurilor (este adevarat ca mai putin), dar la noi chiar si unele artere nationale sunt supuse unor astfel de tratamente.”
La sfarsitul saptamanii, ultimul telefon-reclamatie din partea unui cavnicar, care (din lipsa de timp) considera insa inutila inceperea unei actiuni in instanta impotriva societatii Drumuri si Poduri: “n-am depasit viteza de 10 km/ora, dar cand am ajuns acasa am vazut ca portierele imi erau pline de catran. Pe marginea drumului erau vreo trei parbrize sparte”.
Pagubitilor nu le ramane altceva de facut decat sa vorbeasca singuri si sa-si spuna unul altuia ca “in strainatate, daca s-ar intampla asa ceva, in cateva ore ar fi demisi cativa directori”.
Oricat ar fi de disperati, oamenii s-au consolat pana acum cu faptul ca mult tanjita astupare a gropilor ii va scuti pe viitor de alte necazuri. Dar cum lucrarile n-au ajuns nici la jumatate, este foarte posibil ca in urmatoarele saptamani sa fie persoane care nu vor mai putea indura “tratamentul” si se va ajunge la procese.
Mircea CRISAN
Comentariile celorlalți
Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.
Comentează acest articol
Adaugă un comentariu la acest articol.