Curs valutar

4.5680 RON


4.0093 RON


5.1744 RON


1.4823 RON

Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
Teo pe 03.03.2025 la 10:43
O idee excelenta, demararea acestui demers!
Felicitari, Gazeta!
bonta emese pe 29.02.2024 la 09:22
Domnilor ziaristi, sunteti intr-o grava eroare din nou, sunt in muzeu de pe vremea lui Ceausescu, domnul Alexa 

G. Buju pe 16.01.2024 la 01:04
Felicitari lui !
Bun si de cinste Morosan !!
De mirare e ca polutucii din acelashhh aluat moroseni nu fac 

Pompiliu Barbu pe 14.11.2023 la 16:08
Un om deosebit! De ar face fiecare roman pe sfert din ce a facut acest om Romania ar fi departe!

VoxNet New Media Agency s-a „nascut” in toamna anului 2004. Si, in numai un an de la infiintare, a reusit sa devina o companie profitabila care ocupa un loc important pe piata de marketing si promovare, crescand odata cu clientii sai, atat pe plan national, cat si international.
Bogdan Cotet se numara printre putinii tineri care au reusit sa transforme o pasiune, intr-o profesie. A invatat sa creeze pagini web, iar mai apoi s-a hotarat sa ofere servicii complete in domeniu. De aici pana la infiintarea unei societati nu a fost decat un pas. In 29 noiembrie 2004 s-a “nascut” VoxNet, devenita ulterior VoxNet New Media Agency, care il are ca unic asociat si administrator pe Bogdan Cotet. Ulterior, firma a devenit agentie de creatie publicitara, punand la dispozitia clientilor servicii complete de design grafic pentru realizarea identitatii de companie si marca, materiale promotionale personalizate, cataloage, brosuri, materiale publicitare tiparite si ambalaje pentru produse. Din luna iulie a acestui an, VoxNet New Media Agency comercializeaza si produse hardware si software.
Reporter: La cat se cifreaza investitia pentru infiintarea unei astfel de firme?
Bogdan Cotet: Inainte de a infiinta compania, am lucrat in Germania intr-un domeniu asemanator. Asa ca am vrut sa lucrez si aici la standarde germane. Investitia a fost de cateva mii de euro, pentru ca am implementat inca de la inceput tehnologii de ultima generatie, care sa satisfaca pe deplin nevoile clientilor si sa atinga standarde de calitate ireprosabila.
Rep.: Despre pachetele de servicii oferite?
B.C: Din ianuarie 2005 am initiat o colaborare cu Monika Henkel, graphic designer cu o vasta experienta in domeniu; ulterior ne-am axat si pe creatie publicitara, crearea identitatii vizuale a companiilor, strategie de brand, print, packaging si materiale promotionale de sezon. Acum avem patru colaboratori, toti profesionisti si super-specializati. Avem pachete de servicii standard, dar acestea au carcacter pur informativ. Noi incercam sa transpunem ideea clientului si sa o completam.
Rep.: Cum va castigati clientii?
B.C.: 80% dintre contracte sunt rezultatul marketingului direct. Initial am lucrat cu agentii economici din domeniul constructiilor, apoi am inceput sa colaboram si cu cei din domeniul serviciilor. Oricum, firmele de la noi au inceput sa-si schimbe mentalitatea. Au ajuns undeva, au evoluat si vor sa se arate asta. Printre clientii nostri se numara firme importante la nivel local, national, dar si international.
Rep.: Referinte?
B.C.: Sunt multe. De pe plan local ar putea fi: StoRo, Flying Impex, Pedonis Grup, Abostract SRL, Do&Do Company, Kruk – demolari industriale, Edilcom din Negresti Oas, Blue Lagoon Travel, o agentie de turism din Bucuresti, Proex General Construct, Hispanitas tot din Bucuresti si RoLorand din Cluj-Napoca. Din afara, ar fi o serie de firme din Austria, Laurea SaarLorLux, o filiala germana a unei clinici de chirurgie estetica din Polonia si multe alte firme din Germania. In plus, multe dintre materialele produse de noi au fost expuse la diferite targuri specializate. (Targul National de Turism 2006 si ConstructExpo Ambient 2006).
Rep: Cum vedeti evolutia pietei?
B.C.: Dupa integrare, va creste enorm cererea pentru aceste servicii. Pentru a se mentine pe piata, agentii economici vor trebui sa adopte un comportament organizational sincer si orientat catre client, completat de o imagine construita profesional. In plus, consider ca vom reusi sa ne integram cu bine in piata comunitara de profil, avand in vedere ca ne-am bazat dezvoltarea pe concepte occidentale.
Rep.: Despre promovarea imaginii VoxNet Media Agency?
B.C.: Ca si in povestea cu pantofarul fara pantofi, nici noi n-am avut timp suficient sa ne ocupam de promovarea imaginii firmei noastre. Deocamdata asteptam sa ne mutam in noul sediu de pe strada Hollosi Simon, care e definitivat in proportie de 95%.
Pentru detalii vizitati:
www.vox-net.com
Ioana LUCACEL
ioana@gazetademaramures.ro
Comentariile celorlalți
Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.
Comentează acest articol
Adaugă un comentariu la acest articol.