• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Miercuri , 17 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 17 Noiembrie , 2008

Covorul fermecat, din nou in actiune

Despre magazinul Covorul Fermecat al societatii Celpyos Impex am mai scris. Acum, acesta revine in actualitate, prin produsele nou promovate: in premiera pentru partea de nord-vest a tarii, covoarele din colectia toamna-iarna 2008 Pierre Cardin. In prezent, Covorul Fermecat pune la dispozitia pretentiosilor un numar de 10 modele din aceasta gama renumita. Ovidiu Dragos, patronul afacerii, ne-a povestit despre ceea ce inseamna, de fapt, un covor autentic Pierre Cardin: „Un astfel de covor este lucrat, in proportie de 100 de procente, din lana – lucru inedit, tinand cont de faptul ca, in prezent, majoritatea covoarelor au la baza doar 80% lana, restul de 20% continand, in proportii variabile, polipropilena si matase. Desigur, de dragul design-ului modern, exista si alte optiuni, se utilizeaza si alte materiale, insa astfel, scade putin calitatea. Conteaza mult si numarul de puncte pe care il are un covor”. Marturisesc ca nu am priceput exact cum vine treaba cu aceste puncte, insa acelasi Ovidiu Dragos mi-a explicat ca: „pana la un milion de puncte, avem de-a face cu o tesatura de o mai slaba calitate. Aceasta creste insa la produsele care au peste un milion de astfel de puncte. De asemenea, creste si greutatea tesaturii, oferind produsului o garantie in plus”. Tot de la patronul Covorului Fermecat am aflat ca nu sunt de ignorat nici produsele fabricate 100% din polipropilena. Acestea au un puternic efect antistatic, antibacterian si se comporta foarte bine, in timp, mai ales in ceea ce priveste pastrarea culorilor. Ca sa nu mai spunem ca au o „durata de viata” de peste 10 ani. „Cu toate ca ofer doar covoare de o calitate garantata, vreau sa subliniez faptul ca ma adresez tuturor buzunarelor. De exemplu, covoarele din polipropilena sunt mai ieftine, insa isi merita pe deplin banii”, spune Dragos. Revenind la colectia toamna-iarna 2008 Pierre Cardin, aceasta contine, in total, in jur de 40 de modele. Preturile reflecta calitatea, insa sunt incomparabil mai mici fata de cele practicate, spre exemplu, in capitala. Concret, marca Pierre Cardin inseamna intre 400-800 lei/mp. Insa fiecare centimetru patrat isi merita, cu prisosinta, banii. In ceea ce priveste comercializarea acestei game de covoare, Ovidiu Dragos tinde spre exclusivitate. Asta, evident, in cazul in care piata va asimila in totalitate ideea. „Pot spune ca un feed back pozitiv exista. Am clienti vechi care se intorc. Si nu cu plangeri... Desigur, acestia beneficiaza de discount-uri generoase. Incerc, pe de alta parte, sa ii stimulez si pe noii cumparatori, oferindu-le o serie de bonusuri atractive, cum ar fi: carpete, seturi de baie etc. O alta categorie de clienti carora ma adresez cu convingere o reprezinta detinatorii de pensiuni, moteluri, chiar hoteluri. Si in cazul acestora, am propuneri de colaborare tentante, in asa fel incat toata lumea sa fie multumita”, a incheiat Ovidiu Dragos. Eu am incalecat pe un covor fermecat si v-am spus ultimele noutati pe care le-am aflat. Pentru a va convinge, nu va ramane decat sa faceti o vizita in bulevardul Decebal 12/2 (langa Patiseria Iulia). Telefon: 0262-219932; 0722-669944; 0744-405973 (luni – vineri: 8.30-20.00; sambata: 8.30-18.00). Monika KRAJNIK monika@gazetademaramures.ro

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.