Curs valutar
Euro
4.5680 RON
Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc
1.4823 RON
Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
bonta emese pe 29.02.2024 la 09:22
Domnilor ziaristi, sunteti intr-o grava eroare din nou, sunt in muzeu de pe vremea lui Ceausescu, domnul Alexa
G. Buju pe 16.01.2024 la 01:04
Felicitari lui !
Bun si de cinste Morosan !!
De mirare e ca polutucii din acelashhh aluat moroseni nu fac
Pompiliu Barbu pe 14.11.2023 la 16:08
Un om deosebit! De ar face fiecare roman pe sfert din ce a facut acest om Romania ar fi departe!
Nelu Botiș pe 29.09.2023 la 14:27
1. Stimate domnule Teremtus, cu tot respectul, vreau sa va comunic faptul ca Bonta Emese nu va respecta.
2.
Marţi , 10 Iunie , 2008
coltul meu: GAZETA de Maramures – o campanie occidentala
Dupa o luna de campanie electorala am tras linia si am facut un bilant. Cu bune si rele. Probabil vom fi considerati lipsiti de modestie, dar cred ca este necesar sa subliniem calitatea serviciilor de campanie pe care GAZETA le-a oferit celor care au mers pe mana noastra. De la hartie de calitate, la conceptie grafica si tehnoredactare. De la texte, fotografii, la tiraj, si aparitia JURNALULUI de Campanie, ori a supracopertei la GAZETA de Maramures. Fara a avea pretentia ca am fost originali la modul absolut, am adaptat modele consacrate la realitatile maramuresene si baimarene. Dan Parcalab a dovedit ca „nu mor caii cand vor cainii”. De remarcat efortul colegilor mei. Ioana si Mircea, care au fost peste tot in judet, practic am batut fiecare comuna si oras din Maramures, mai ceva decat cei care au facut campanie electorala. Ceilalti, aici in Baia Mare… Jurnalul de Campanie a fost singurul material electoral tiparit pe care candidatii l-au avut la indemana. Ceva care sa poata fi dat, citit, afisat. A fost la preturi mai mult decat rezonabile si a venit, in principal, in intampinarea nevoilor celor care nu au dispus de fonduri mari. A fost util primarilor, consilierilor din mediul rural, dar si candidatilor la demnitati importante. Cei care au mizat pe GAZETA au castigat in marea lor majoritate. Supracoperta saptamanalului nostru a fost o alta „gaselnita” ce a dat greutate si oportunitate celor care au apreciat oferta. Pentru a nu fi acuzati de regim preferential, oferta noastra de campanie a fost trimisa la toate partidele. Cine a avut curajul si a inteles ca venim cu ceva ce nu s-a mai facut, a castigat! Judecand la rece, se poate spune ca o campanie video/audio este de impact (la televiziunile si radiourile cu program continuu) daca are parte de ore potrivite, oameni potriviti, consilieri potriviti. Te uiti cat apuci, iar dupa o zi ai uitat. O campanie scrisa are avantajul ca ramane, poate fi afisata (daca nu sunt module minuscule in colturi de pagini), oferita alegatorilor ca si argument palpabil. O campanie electorala occidentala are finalitate daca este inteleasa de cei carora li se adreseaza. Nu uitati, cei buni ii aleg pe cei buni!
Nicolae TEREMTUS teremtus@gazetademaramures.ro
Comentariile celorlalți
Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.
Comentează acest articol
Adaugă un comentariu la acest articol.