• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Marţi , 19 Noiembrie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Marţi , 10 Iunie , 2008

coltul meu: GAZETA de Maramures – o campanie occidentala

Dupa o luna de campanie electorala am tras linia si am facut un bilant. Cu bune si rele. Probabil vom fi considerati lipsiti de modestie, dar cred ca este necesar sa subliniem calitatea serviciilor de campanie pe care GAZETA le-a oferit celor care au mers pe mana noastra. De la hartie de calitate, la conceptie grafica si tehnoredactare. De la texte, fotografii, la tiraj, si aparitia JURNALULUI de Campanie, ori a supracopertei la GAZETA de Maramures. Fara a avea pretentia ca am fost originali la modul absolut, am adaptat modele consacrate la realitatile maramuresene si baimarene. Dan Parcalab a dovedit ca „nu mor caii cand vor cainii”. De remarcat efortul colegilor mei. Ioana si Mircea, care au fost peste tot in judet, practic am batut fiecare comuna si oras din Maramures, mai ceva decat cei care au facut campanie electorala. Ceilalti, aici in Baia Mare… Jurnalul de Campanie a fost singurul material electoral tiparit pe care candidatii l-au avut la indemana. Ceva care sa poata fi dat, citit, afisat. A fost la preturi mai mult decat rezonabile si a venit, in principal, in intampinarea nevoilor celor care nu au dispus de fonduri mari. A fost util primarilor, consilierilor din mediul rural, dar si candidatilor la demnitati importante. Cei care au mizat pe GAZETA au castigat in marea lor majoritate. Supracoperta saptamanalului nostru a fost o alta „gaselnita” ce a dat greutate si oportunitate celor care au apreciat oferta. Pentru a nu fi acuzati de regim preferential, oferta noastra de campanie a fost trimisa la toate partidele. Cine a avut curajul si a inteles ca venim cu ceva ce nu s-a mai facut, a castigat! Judecand la rece, se poate spune ca o campanie video/audio este de impact (la televiziunile si radiourile cu program continuu) daca are parte de ore potrivite, oameni potriviti, consilieri potriviti. Te uiti cat apuci, iar dupa o zi ai uitat. O campanie scrisa are avantajul ca ramane, poate fi afisata (daca nu sunt module minuscule in colturi de pagini), oferita alegatorilor ca si argument palpabil. O campanie electorala occidentala are finalitate daca este inteleasa de cei carora li se adreseaza. Nu uitati, cei buni ii aleg pe cei buni! Nicolae TEREMTUS teremtus@gazetademaramures.ro

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.