• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Luni , 25 Noiembrie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Marţi , 17 Aprilie , 2012

Primarul Cătălin Cherecheş, atent la vocea băimărenilor

De câteva zile, băimărenii au la dispoziţie numărul de telefon 0372 – 709709 şi adresa de e-mail respect@baiamarecity.ro, la care pot să îşi exprime nemulţumirile referitoare la modul în care angajaţii Primăriei şi ai serviciilor din subordine se comportă cu cetăţenii.

Prin această iniţiativă, primarul Cătălin Cherecheş doreşte să transforme Primăria municipiului Baia Mare într-o instituţie a bunului simţ şi a respectului faţă de cetăţean.

 

Din dorinţa de a le oferi cetăţenilor posibilitatea de a-şi exprima nemulţumirile legate de modul în care sunt trataţi de către angajaţii Primăriei, respectiv de cei ai serviciilor din subordine, primarul Cherecheş a lansat o nouă iniţiativă inedită. De câteva zile, băimărenii au la dispoziţie un număr de telefon şi o adresă de e-mail la care pot să îi transmită edilului nemulţumirile legate de modul în care sunt trataţi atunci când se adresează funcţionarilor din cadrul serviciilor şi direcţiilor din administraţia publică locală.

Funcţionarii publici vor trebui să fie mai atenţi la modul în care se adresează cetăţenilor

 

La numărul de telefon 0372-709709 a fost creată o căsuţă vocală care va înregistra mesajele cetăţenilor, aceştia având la dispoziţie şi adresa de e-mail: respect@baiamarecity.ro Important de menţionat este faptul că la aceste două căi de comunicare cu cetăţenii are acces doar primarul Cătălin Cherecheş, astfel încât informaţiile venite de la cetăţeni vor fi confidenţiale. 

 

Funcţionarii publici vor trebui să fie atenţi de acum încolo la modul în care se comportă cu băimărenii care li se adresează, asta deoarece primarul vrea din partea lor mai mult respect în relaţia cu cetăţeanul.

 

„Îi invit pe toţi cetăţenii care consideră că au fost trataţi într-un mod necuviincios, respectiv consideră inadecvat comportamentul funcţionarilor cărora li s-au adresat, să apeleze fie căsuţa vocală la numărul 0372 – 709709 , fie să îmi transmită un mesaj pe adresa de e-mail respect@baiamarecity.ro . Angajaţii noştri, respectiv ai serviciilor din subordinea Primăriei, trebuie să înţeleagă că avem obligaţia de a-i trata cu respect pe toţi cetăţenii, indiferent de problema sau modul în care ei interacţionează cu noi. Este o chestiune de civilizaţie să spui «Bună ziua» sau «Mulţumesc», să dialoghezi cu cetăţeanul pe un ton civilizat, să îi oferi prompt informaţia solicitată. Rolul nostru este de a veni în ajutorul cetăţeanului, de a-l trata cu cea mai serioasă doză de bun simţ, iar cei care nu înţeleg acest lucru, nu au ce căuta în acest sistem. La mesajele şi e-mailurile trimise de băimăreni singura persoană care va avea acces voi fi eu, astfel că, cetăţenii pot sta liniştiţi în privinţa confidenţialităţii informaţiilor pe care mi le transmit” - Cătălin Cherecheş.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.