• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Miercuri , 17 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Miercuri , 25 Iunie , 2008

CARREFOUR, valori impartasite

Miercuri, 25 iunie 2008, va avea loc inaugurarea Carrefour Express (fostul Artima), situat in strada Garii nr. 2A. Supermarketul din Baia Mare va fi al 4-lea Carrefour Express deschis in Romania. Grupul Carrefour a preluat Artima in 2007, acesta detinand 21 de supermarketuri in vestul Romaniei, cu o suprafata de vanzare totala de 21.000 mp. Pe parcursul acestui an, toate magazinele Artima urmeaza a fi remodelate sub brandul Carrefour Express si vor oferi servicii si produse de cea mai inalta calitate, la cele mai mici preturi, zi de zi. Investitia totala in rebranduirea magazinelor Artima in Carrefour Express se ridica la aproximativ 6 milioane de Euro. Pe o suprafata de vanzare de 1.150 mp, Carrefour Express din Baia Mare va va oferi o gama variata de produse, de la cele proaspete si pana la produsele de larg consum, articole de menaj, articole textile, electrocasnice mici etc. Astfel, Carrefour Express ofera clientilor sai o gama de aproximativ 8.000 de articole, produse alimentare si produse non alimentare de baza, dar si servicii: cardul de credit Carrefour MasterCard, produse LOTO, serviciul de reincarcare electronica payzone pentru telefoane mobile. Grupul Carrefour urmareste respectarea libertatii de alegere a clientilor, prin oferirea unei game diversificate de produse si marci, alaturi de informatiile complete si obiective; asigurarea libertatii consumatorilor de a cumpara la preturi corespunzatoare puterii lor de comparare, dar si cresterea accesului in sine la consum si acordarea dreptului la initiativa si la libertatea de a fi intreprinzator. Prin experienta si forta companiei, Carrefour a ajuns sa creeze adevarate valori, care sunt impartasite clientilor, colaboratorilor, actionarilor, partenerilor, precum si furnizorilor. Unul din punctele esentiale ale companiei este respectarea angajamentelor si a cuvantului dat, precum si actionarea intr-un mod onest si transparent fata de clienti si colaboratori. Primeaza integritatea, atat la nivel individual, cat si la nivel de companie. De-a lungul timpului, Grupul Carrefour a cautat sa contribuie la dezvoltarea economiei locale, reducerea somajului, formarea profesionala etc. Compania a reusit sa puna in practica o politica comerciala echitabila, dezvoltand cu succes impartasirea ideilor si valorilor promovate. De asemenea, Grupul Carrefour favorizeaza in permanenta progresul si dezvoltarea de noi tehnologii, care sa vina in sprijinirea activitatii oamenilor si sustine inovatiile, urmarind sa inlesneasca schimbarile, prin promovarea unei politici de pionierat. In esenta, exista patru valori care definesc strategia Carrefour Express: cel mai bun raport calitate-pret, asigurarea celor mai proaspete produse, zilnic, preturi care nu cunosc concurenta si servicii de cea mai buna calitate, prin competenta si angajati bine instruiti. Pentru a va convinge de toate acestea, incepand cu data de 25 iunie, poftiti la cumparaturi! Carrefour Express va asteapta langa Gara, in incinta fostului supermarket Artima. Monika KRAJNIK monika@gazetademaramures.ro

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.