• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 18 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 11 Iunie , 2007

CARDUL REAL, MAI APROAPE DE DUMNEAVOASTRA

Real - Hypermarket Romania SRL, al carui sediu central se afla in Ilfov/Otopeni, apartine Grupului METRO, unul din cele mai importante grupuri de comert international si cu amanuntul, aflat pe locul trei in lume. La ora actuala, grupul METRO este prezent in treizeci de tari si are in jur de 250.000 de salariati in peste 2.300 de unitati. In cadrul Grupului Metro, Real reprezinta conceptul de succes al hipermarketului cu autoservire intr-un spatiu mare de vanzare cu amanuntul. Conceptul hipermarketului Real aduce succesul, deoarece el combina accesul simplu al clientului la produse, dimensiunile generoase ale spatiului, structura clara a gamei de produse si un sortiment cuprinzator la preturi competitive. Intr-un spatiu de vanzari cu suprafata de 6.000-8.000 metri patrati, clientul gaseste rapid si cu usurinta toate produsele de uz cotidian, de la mancare, trecand prin electrocasnice si pana la imbracaminte. Despre cea mai noua oferta Real pusa la dispozitia clientilor, am stat de vorba cu doamna Andreea Lupea, Director Operational Real-Hypermarket Romania. 1. Cum s-a nascut decizia de a lansa un card co-branded? Andreea Lupea: Impreuna cu BRD Finance am dezvoltat o serie de solutii atractive de finantare, cea mai flexibila dintre acestea fiind Cardul real, un card co-branded adresat tuturor celor care doresc sa intre rapid in posesia unor bunuri de larg consum prin utilizarea unei facilitati de creditare ieftine si avantajoase. 2. Ce ne puteti spune despre raspunsul clientilor la cardul co-branded (cat de mult sunt cardurile folosite, cat la suta din vanzari se fac pe cardul co-branded etc)? Andreea Lupea: Cardul co-braded dezvoltat in parteneriat cu BRD Finance incepe sa se bucure din ce in ce mai mult de atentia clientilor nostri. In general, clientii apreciaza perioada de gratie oferita de card si pot spune ca numarul celor care au devenit posesori ai Cardului Real este in crestere. Fiind lansat insa recent la Baia Mare, odata cu deschiderea magazinului, o statistica in acest sens nu este inca relevanta. 3. Care este, din punctul de vedere al Real, atractivitatea acestui tip de card? Andreea Lupea: Principalul avantaj al cardului real il constituie ofertele speciale de pret, care sunt disponibile numai pentru utilizatorii acestui card. Noul card de credit co-branded prezinta si avantajul unor costuri reduse de creditare, dobanda fiind cu atat mai mica, cu cat cardul este utilizat mai mult (pentru sume mai mici de 800 RON, dobanda lunara este 2,49%, pentru sume cuprinse intre 800 RON si 2000 RON, de 2,29%, iar pentru mai mult de 2000 RON, de 1,99%). De asemenea, posesorii Cardului Real beneficiaza de variante multiple de finantare, fara avans si fara girant. Cardul real poate fi obtinut direct din magazin, pe baza unei proceduri foarte simple si rapide, documentele necesare fiind doar buletinul de identitate al solicitantului si adeverinta de venit. Limita de creditare se stabileste pe loc, clientii putand utiliza aceasta limita chiar in momentul acordarii, pentru a cumpara produse din categoria bunurilor de folosinta indelungata. Ulterior, cardul va putea fi utilizat pentru achizitionarea oricaror alte produse din cele puse la dispozitie de hypermarket, fie ca este vorba de produse alimentare, imbracaminte, produse casnice si electrocasnice, electronice etc. Real-Hypermarket s-a impus pe piata intr-un timp scurt si in Baia Mare, iar entuziasmul cu care clientii deveniti deja fideli au primit aceasta noua oferta Real demonstreaza un singur lucru: profesionalism de exceptie. Monika Krajnik monika@gazetademaramures.ro

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.