• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 28 Noiembrie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 5 Decembrie , 2005

Campionul din clasa SUV

Mitsubishi Pajero este modelul emblematic al vehiculelor de teren, acesta continuand o cariera de succes inceputa cu mai bine de 20 de ani in urma. El impune noi standarde in materie de design si performante pentru clasa SUV-urilor actuale, indiferent de suprafata pe care ruleaza: piste noroioase sau strazile elegante din orase. Design Pentru a raspunde eficient nevoilor din ce in ce mai diverse, exista doua variante de caroserie, in functie de numarul de usi. Varianta cu 3 usi este destinata utilizarii in mediul citadin, recomandata de ampatamentul mai scurt dar si de o buna comportare in cazul in care va tenteaza o aventura pe teren accidentat. Versiunea cu 5 usi confera un spatiu mult mai mare, iar designul inovativ pune accent pe modernitate fara a-si pierde din eleganta si prestanta. Ea poate fi folosita ca masina de familie sau ca birou mobil in timpul saptamanii. Interiorul iese in evidenta prin detaliile luxoase, demne de un autovehicul din segmentul premium. Modularitatea habitaclului este un alt atu important al variantei cu 5 usi avand montata o bancheta suplimentara, care la nevoie se poate retrage sub podeaua portbagajului, generand un spatiu potrivit pentru bagaje. Siguranta si performanta Din punct de vedere al sigurantei, noul Pajero a evoluat semnificativ, dispunand de airbag-uri frontale si laterale, arbore de transmisie deformabil in caz de soc, ABS Multi Mode cu Sistem EBD (cu repartitor electronic al franarii). Pajero nu face exceptie nici in privinta transmisiei, fiind dotat cu o serie de sisteme menite sa asigure performante de exceptie. Unul dintre cele mai evoluate este cutia de transfer SS4-II (Smouth Shifting) ce functioneaza in 4 feluri diferite, cu doua sau cu patru roti motrice, avand posibilitatea trecerii in mers pana la viteza de 100 km/h, de pe tractiune spate pe tractiune integrala indiferent de conditiile de mers. De asemenea, exista si posibilitatea blocarii diferentialului central si a diferentialului spate. Repartitia cuplului fata/spate se poate face automat intre valorile 33/67 pana la 50/50, prin intermediul unui visco-cuplor, in functie de conditiile de rulare. Transmisia manuala cu 5 trepte este bine etajata, favorabila unui parcurs comod si flexibil. Optional se poate alege cutia automata cu 5 trepte INVECS-II (Inteligent Novatie Vehicle Controlled System) cu Sport Mode, astfel putandu-se realiza schimbarea atat automata cat si manuala a treptelor de viteza fara ambreiaj, adaptandu-se perfect stilului de conducere al soferului. Confortul deosebit a fost obtinut gratie combinarii sistemului de suspensie cu patru roti independente cu caroseria autoportanta. Centrul de greutate, situat relativ jos, asigura o tinuta de drum impunatoare si conditii de rulare excelente. Motorizari Noul Mitsubishi Pajero ofera doua variante de ultima generatie, una pe benzina si una de motorina. Motorul de 3,5 litri, cu 24 de supape V6 DOHC GDI dezvolta pana la 202 CP la 5.000 rotatii pe minut si un cuplu de 318 Nm la 4000 rotatii pe minut. Versiunea Diesel de 3,2 litri DI-D este sustinuta de 16 supape DOHC cu turbocompresor si intercooler, atingand 165 CP la 3.800 rotatii pe minut si un cuplu de invidiat de 373 Nm obtinut la 2.000 rotatii pe minut.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.