• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 18 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 14 August , 2006

BRD - Groupe Société Générale, mereu aproape de baimareni

A trecut demult vremea in care banca era asociata cu o institutie birocratica si „fara personalitate”. Mai mult, acum clientii nu trebuie sa faca drumuri lungi pana la banca. Vine banca in cartierul lor. Si nu oricum, ci cu serviciile de calitate care au devenit deja traditie pentru BRD -Groupe Société Générale, dar si cu premii importante. Daca tot se poarta telefoanele, masinile sau tricourile personalizate, de ce n-am avea parte si de servicii bancare personalizate? “Axioma” a fost deja demonstrata si aplicata cu succes de BRD - Groupe Société Générale, a doua banca din Romania, cu active ce depasesc 5,4 miliarde EUR, peste 1,7 milioane clienti si o retea de peste 320 de unitati. Mai mult, BRD are cea de-a doua capitalizare bursiera la BVB (aproximativ 3,5 miliarde EUR la sfarsitul lunii aprilie 2006). Iar calitatea serviciilor BRD nu este data doar de echipa de profesionisti sau de pachetele de servicii moderne oferite de banca, ci si de preocuparea continua de a veni in intampinarea nevoilor clientilor. Din acest motiv s-a nascut si “BRD Express”, proiectul de dezvoltare a retelei BRD, definit ca un concept nou de agentie bancara in relatia cu clientii persoane fizice, care se bazeaza pe trei caracteristici-cheie : proximitatea fata de clientela potentiala, simplitatea si rapiditatea operatiunilor, confortul clientului. Mai rapide si practice pentru clienti, agentiile noi beneficiaza de “ghiseul universal”, care proceseaza toata gama operatiunilor curente, de formularistica si proceduri de lucru simplificate. Noul vecin BRD Expres Strategia de extindere rapida a retelei de unitati si de orientare mai pronuntata catre client a activitatii BRD - Groupe Société Générale este ilustrata de deschiderea agentiilor Ignis, Hortensiei, Hatvan, Odobescu si Kaufland. Din dorinta de a fi cat mai aproape de baimareni, BRD a lansat la mijlocul lunii iunie campanii de trafic in fiecare dintre aceste agentii, cu scopul de a prezenta locuitori lor din proximitate „noii membri” ai familiei BRD. In cadrul acestor campanii, BRD a oferit premii unui numar de 246 clienti constand in obiecte, vouchere de cumparaturi si plata primelor 3 rate la creditele contractate. O astfel de campanie a fost organizata recent si in cadrul agentiei BRD Express Hatvan, situata pe strada Vasile Alecsandri. Desfasurata sub genericul ”Acum ai un nou vecin BRD Express”, campania s-a bucurat de un real succes. Cireasa de pe tort a fost o masa festiva, la care au fost invitati toti castigatorii de vouchere, personalul unitatii BRD Express Hatvan, Directorul CliPri al grupului BRD Baia Mare, Ecaterina Strempel si responsabilul de marketing al grupului, Cosmin Bozantan. Iar acesta pare sa fie doar inceputul campaniei initiate de BRD, deoarece responsabilul unitatii BRD Express Hatvan, Cadar Sorin a promis ca aceasta a fost doar prima surpriza pregatita tuturor celor care vor calca pragul unitatii. Ioana LUCACEL ioana@gazetademaramures.ro

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.