• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Vineri , 19 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 24 Octombrie , 2005

Au castigat cu BRD!

Campania de fidelizare a clientilor BRD, denumita sugestiv Fidelitis, si-a gasit primii castigatori si in Maramures. Mai mult, BRD a recompensat si cinci dintre baimarenii care au completat si depus cupoane la Sarbatoarea Castanelor. Saptamana trecuta, sucursala baimareana a BRD Grup Societe General a premiat castigatorii tombolei organizate cu ocazia Sarbatorii Castanelor si a campaniei Fidelitis. Cinci maramureseni care au depus cupoane in urnele BRD au castigat o geanta, un tricou, un radio portabil cu casti, un pix, un breloc si un portofel, toate inscriptionate cu sigla BRD. Tot saptamana trecuta au fost alesi primii zece castigatori ai campaniei Fidelitis. Astfel, Ioan Pitisiu si Sorin Pop au castigat cate o camera foto digitala HP, Simion Merce un set pix-stilou Cerruti, Adelin Gheorghe Mesaros, Vasile Buciuman, Mariana Ana Pop, Gheorghe Burzo si Monica Cosma au castigat cate un DVD player, Maria Nedelcu un telefon mobil Sagem, iar Traian Titu Fodor un telefon mobil cu camera foto Sony-Ericsson. Ioana Aosan, responsabil Marketing BRD Grup Baia Mare a declarat ca: “Fidelitis este o campanie de fidelizare, care stimuleaza clientii fideli ai banci. In functie de importanta produsului BRD contractat, clientul primeste un anumit numar de puncte, care corespunde unui produs. Iar ideea a fost foarte bine receptata in Maramures, multi clienti au luat un produs doar pentru a castiga premii. Aceasta campanie continua pana in 31 decembrie, iar premiile sunt la fel de consistente.” Multiplan Recent, BRD si-a diversificat si gama de servicii. “Ultimii veniti” in oferta comerciala a bancii sunt Multiplan si noul credit de nevoi personale in lei, cu dobanda de 9,5%. Multiplan este un program de economisire creditare destinat persoanelor fizice, disponibil atat in lei cat si in euro, si poate fi “mulat” dupa nevoile clientului. Multiplan se adreseaza celor care doresc sa economiseasca o anumita perioada de timp, urmand ca apoi sa obtina, in conditii mai avantajoase, finantare pentru realizarea oricarui tip de proiect. Programul de economisire-creditare BRD este extrem de flexibil si accesibil, clientii putand alege durata etapei de economisire, moneda in care doresc sa economiseasca, frecventa depunerilor, precum si tipul de credit pe care doresc sa-l contracteze dupa incheierea etapei de economisire. “De exemplu, daca un parinte care are un copil la facultate economiseste 10 euro pe zi, la sfarsitul periodei de trei ani poate accesa un credit de ipotecar sau un alt produs”, a spus Aosan. BRD a largit si gama creditelor pentru nevoi personale garantate cu ipoteca Expresso Dublu prin lansarea unui nou produs cu dobanda variabila de 9,5%. Valoarea maxima a creditului ajunge la 185.000 RON, iar perioada de creditare poate ajunge la 20 de ani. Ioana LUCACEL

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.