• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 18 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 12 Martie , 2007

ARTIMA – noul gust al prospetimii

Compania Artima a fost infiintata in 2001 de catre omul de afaceri Florentin Banu. Patru ani mai tarziu, in 2005, Artima a fost achizitionata de Polish Enterprise Fund V, un fond de capital privat administrat de catre Enterprise Investors, care a estimat o crestere a pietei supermarketurilor din Romania in viitorul apropiat si a actionat in consecinta. In acest moment, reteaua Artima insumeaza 19 supermarketuri deschise in vestul tarii si nu numai, iar pentru anul in curs, extinderea Artima vizeaza deschiderea a inca 8 magazine, primul dintre ele fiind in localitatea Campina, la finalul lunii mai. Planul de dezvoltare al noii conduceri a retailerului are in vedere mai ales orasele mari din Romania, care ofera conditii pentru dezvoltarea unor astfel de investitii. Acest plan ambitios a inceput la data de 9 iunie 2005, la Dej, odata cu deschiderea celui de-al 15-lea magazin. In cadrul companiei, lucreaza peste 1200 de angajati, in Banat si Transilvania. Dupa Dej, au urmat „Lotus” in Oradea, un magazin in Arad, unul in Brasov si altul in Ramnicu Valcea. Ce aduce Artima nou, diferit pe piata de retail din Romania? Politica companiei se bazeaza pe ideea de a fi intotdeauna aproape de clientii sai, anticipandu-le nevoile si indeplinindu-le dorintele prin toate mijloacele posibile. Compromisurile nu sunt acceptate, mai ales cand vine vorba de calitatea si prospetimea produselor. Tehnicile si dotarile de ultima generatie ofera consumatorilor produse si experiente noi. In plus, angajatii Artima sunt astfel instruiti, incat sa poata raspunde competent intrebarilor si nelamuririlor venite din partea clientilor. In acest moment, o mare parte a investitiilor sunt facute pentru modernizarea continua a structurilor interioare, astfel incat Artima sa dispuna de toate utilitatile necesare unei bune aprovizionari si desfaceri, dar si pentru realizarea unui flux optim de deservire a populatiei. Artima ramane, se pare, cel mai mare operator independent de supermarketuri din Romania, iar dezvoltarea prevazuta pentru 2007 va insemna si crearea a alte 600 noi locuri de munca. La inceputul lunii martie, Artima a demarat campania „redus la Artima”, in cadrul careia peste 500 de produse de foarte buna calitate, apartinand unor branduri cunoscute, vor fi comercializate la preturi reduse. Aceasta nu este o promotie limitata in timp, ci un program pe termen lung. Produsele incluse in campania „redus la Artima” sunt semnalizate corespunzator si in magazine, pentru a fi usor de gasit. In continuare, o data la doua saptamani, revista „Reduceri mari, preturi mici” promoveaza o serie de produse aflate intr-o promotie limitata in timp. Revista este distribuita gratuit in cutiile postale din Baia Mare, dar se gaseste si in magazinul situat in strada Garii, nr. 2A. De asemenea, de curand, Artima si-a innoit imaginea virtuala, lansand site-ul www.artima.ro. Fiind vorba despre o companie aflata in plina dezvoltare, intr-un mediu de afaceri dinamic, imaginea sa nu se putea sa nu se muleze dupa aceste caracteristici. Aveti la dispozitie, asadar, un site atractiv, care va va ajuta sa obtineti toate informatiile de care aveti nevoie si care va va face, cu siguranta, sa treceti pragul magazinelor Artima. Monika Krajnik monika@gazetademaramures.ro

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.