• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Luni , 25 Noiembrie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Vineri , 8 Noiembrie , 2013

Consiliul judeţean Maramureş organizează, în data de 18 noiembrie 2013, ora 10 (proba scrisă) şi în 20 noiembrie 2013, ora 13 (interviul) la sediul unităţii concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuţie temporar vacantă de:

 

Direcţia economică şi patrimoniu

– Serviciul contabilitate şi execuţie bugetară:

 

I Consilier I grad superior.

 

Condiţiile de participare la concurs sunt:

 

Condiţii generale:

- Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată (r2), cu modificările şi completările ulterioare;

- studii superioare de lungă durată economice, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă;

- vechime în specialitatea studiilor - minim 9 ani;

 

Condiţii specifice

- utilizare calculator nivel mediu.

 

Dosarele de înscriere la concurs se vor depune până în data de 14 noiembrie 2013, la sediul Consiliului judeţean Maramureş.

 

Relaţii suplimentare privind bibliografia şi conţinutul dosarului de concurs se pot obţine la Compartimentul Resurse umane, etajul I, camera 129, tel. 0262-214.659 int. 125.

 

PREŞEDINTE,Zamfir Ciceu

 
 

BIBLIOGRAFIE pentru postul de consilier superior, temporar vacant la Direcţia economică – Serviciul contabilitate şi execuţie bugetară

1. Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată;

2. Legea nr. 188/1999 republicată privind statutul funcţionarilor publici;

3. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici.

4. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale;

5. Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată;

6. Ordinul ministrului finanţelor nr. 1917/2005 privind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice şi Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia. (MO 1186 bis/2005);

7. Ordin al ministrului finanţelor publice nr.1792/ 2002 privind aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor legale şi bugetare;

8. Ordonanţa nr. 119/1999, republicată, privind auditul intern şi controlul financiar preventive;

 
 

ACTE NECESARE CONCURS FUNCŢIONARI PUBLICI

- formularul de înscriere

- copia actului de identitate;

- copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

- copia carnetului de muncă sau, după caz o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi după caz în specialitate;

- cazier judiciar;

- adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;

- declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

 

Copiile de pe actele necesare se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.