Curs valutar
Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
A) Desfăşurarea concursului:
Concursul va avea loc la data de 21.05.2015, orele 10 în Sala Mică a Primăriei municipiului Sighetu Marmaţiei.
Interviul va avea loc la data de 25.05.2015, orele 10 în Sala Mică a Primăriei Sighetu Marmaţiei.
Dosarele de înscriere se depun la Primăria municipiului Sighetu Marmaţiei, str. Bogdan Vodă nr. 14, camera 6, în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării anunţului şi vor cuprinde:
- Cerere tip de participare la concurs
- Copie de pe cartea de muncă, după caz, o dovadă care să ateste vechimea în muncă (specialitatea studiilor)
- Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare
Copiile de pe actele solicitate mai sus se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitate cu originalul de către secretarul comisiei de concurs sau în copii legalizate.
B) Condiţii de participare la concurs:
a) 1 (unu) post de execuţie inspector
- Studii superioare de lungă durată cu diplomă de licenţă, în domeniile: agronomie, zootehnie, horticultură, protecţia mediului, cadastru, topografie sau domenii asimilate
- Vechime în specialitatea studiilor minimum 1 an
b) 1 (unu) post de referent
- Studii medii cu diplomă de bacalaureat
- Vechime în specialitatea studiilor minimum 1 an.
Bibliografie generală:
1. Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale cu modificările ulterioare.
2. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduită a personalului contractual din autorităţile şi instituţiile publice.
Bibliografie specifică:
3. Legea nr. 7 din 13 martie 1996 (republicată) cadastrului şi a publicităţii imobiliare – NUMAI PENTRU POSTUL DE INSPECTOR
4. Lege nr. 145 din 21 octombrie 2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol.
5. Ordin nr. 2408 din 3 decembrie 2014privind punerea în aplicare a prevederilor art. 5 alin. (1) din Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol.
6. Ordin nr. 20 din 13 ianuarie 2015privind punerea în aplicare a prevederilor art. 9 alin. (1) din Legea nr. 145/2014 pentru stabilirea unor măsuri de reglementare a pieţei produselor din sectorul agricol
7. Ordonanţa nr. 27 din 30 ianuarie 2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor
8. Ordonanţă de urgenţă nr. 34 din 23 aprilie 2013 privind organizarea, administrarea şi exploatarea pajiştilor permanente şi pentru modificarea şi completarea Legii fondului funciar nr. 18/1991.
Notarea probelor de concurs, atât proba scrisă, cât şi interviul, se notează de la 1 la 100 puncte. Comisia de examinare stabileşte modul de acordare a punctajelor pentru proba scrisă, care se afişează la finalizarea acestei probe, la locul desfăşurării concursului. Sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii care au obţinut minimum 50 de puncte.
Acordarea punctajelor pentru fiecare probă se face pe baza mediei aritmetice a punctelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs.
Promovarea probei scrise este obligatorie pentru susţinerea interviului.
Punctele obţinute, cu menţiunea ADMIS sau RESPINS se comunică candidaţilor prin afişare la sediul instituţiei organizatoare a concursului.
Contestaţiile se vor depune în termen de 24 de ore de la data afişării rezultatelor pentru fiecare probă de concurs.
Candidatul declarat admis este obligat ca în termen de 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului prevăzut pentru contestaţii să se prezinte la post.
Relaţii suplimentare la telefon 311001 int. 138, secretariatul concursului.
Primar, Nemeş Ovidiu Gheorghe