• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 18 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Marţi , 5 Februarie , 2008

Alegerea perfecta pentru succes

Monika KRAJNIK monika@gazetademaramures.ro Printr-o strategie corporativa bine conturata care vizeaza cresterea portofoliului de produse si servicii adresate fiecaruia dintre clienti, Banca Comerciala Carpatica demonstreaza ca este un brand autohton care promoveaza consecvent calitatea. Preocuparea Bancii Comerciale Carpatica (BCC) pentru satisfacerea exigentelor clientilor sai se concretizeaza intr-o oferta bogata, competitiva pe o piata financiar-bancara in continua miscare si evolutie. Avantajele oferite clientilor care doresc sa economiseasca fac din Banca Comerciala Carpatica una dintre cele mai atractive institutii bancare. BCC detine in prezent cele mai bune oferte de economisire destinate diferitelor categorii de clienti si bonifica un nivel competitiv al dobanzilor (Depozitul Pensia Plus, Depozitul Sibiu 2007, Contul Curent Bonificat etc). Un alt atu al Bancii Comerciale Carpatica in procesul de atragere si fidelizare a clientilor il reprezinta serviciile atasate cardurilor emise (overdraft pe cardul de debit, card de credit cu o dobanda avantajoasa de 17% si perioada de gratie de pana la 55 de zile, posibilitatea efectuarii de plati direct de la bancomate), schimbul valutar permanent prin intermediul retelei de automate de schimb valutar, precum si serviciul de internet banking, BCC e-SMART. Experienta si expertiza acumulate pana in prezent au demonstrat ca BCC e-SMART, dincolo de nivelul sporit de simplitate si utilitate, este foarte apreciat chiar si de catre clientii pretentiosi, perfectionisti si experimentati in utilizarea produselor si serviciilor bancare, pentru care calitatea este primul element de masura a lucrurilor. Pe de alta parte, retailul ramane cel mai dinamic segment al pietei financiar – bancare din Romania, competitia dintre institutiile bancare pentru castigarea populatiei consumatoare de produse de creditare fiind din ce in ce mai apriga. Fie ca este vorba de finantarea afacerilor IMM-urilor si corporatiilor sau pur si simplu de finantarea nevoilor personale (achizitionare de locuinte, terenuri, autoturisme etc), Banca Comerciala Carpatica ofera o gama diversificata si atractiva de produse adaptata in permanenta specificului si nevoilor fiecarui client in parte. In 2007, Banca Comerciala a infiintat propria societate de administrare a investitiilor, Carpatica Asset Management S.A, societate in curs de autorizare la CNVM. Fiind cea mai tanara membra a Grupului Financiar Carpatica, societatea are ca obiect de activitate administrarea investitiilor si a portofoliilor individuale, dorind sa ofere clientilor servicii de o calitate deosebita. SAI Carpatica Asset Management SA isi propune sa lanseze doua fonduri de investitii² unul diversificat, care urmareste mobilizarea resurselor financiare disponibile de la persoane fizice si juridice si plasarea lor pe piata monetara si de capital, si unul care urmareste efectuarea plasamentelor preponderent in valori mobiliare tranzactionate pe o piata reglementata, in conditii cat mai bune de profitabilitate. BCC are, in prezent, 245 de unitati operationale, fiind bine reprezentata in toate judetele tarii, precum si un numar de 222 de bancomate si 25 de automate de schimb valutar. In Maramures. exista 8 astfel de unitati² Baia Mare, Borsa, Ruscova, Salistea de Sus, Viseu de Sus, Sighetu Marmatiei si Targu Lapus.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.