Curs valutar
Recomandările Gazetei
Evenimente locale, concerte, teatru, expoziții, filme, cărțiNewsletter
Ultimele comentarii
Administratorii de localuri se grăbesc să încheie contracte pentru terase
Terasele s-au deschis mai devreme anul acesta datorită legii antifumat, intrată în vigoare la mijlocul lunii martie. Administratorii de localuri din Sighetu Marmaţiei s-au gândit imediat la soluţii pentru a-i ţine aproape pe fumători, aşa că au dat fuga la Serviciul Public de Gospodărire Urbana spre a închiria spaţiu pentru amenajarea teraselor. Multe dintre localurile din municipiu nu au un spaţiu aferent în care să îşi amenajeze o terasă, astfel că sunt nevoite să închirieze spaţiu de pe domeniul public. Costurile pe metru pătrat diferă în funcţie de amplasament.
„Până astăzi s-au prezentat 21 de administratori şi reprezentanţi ai firmelor din municipiu pentru a încheia contracte pentru terase. Din cele 21, 10 contracte sunt încheiate şi semnate, trei dintre ele vor fi semnate în aceste zile după ce administratorii lor vor ajunge la noi, iar 8 cereri sunt depuse, însă dosarele nu sunt complete şi urmează să aducă şi celelalte documente”, a declarat Viorica Urs, şefa biroului financiar al Serviciului Public de Gospodărire Urbana.
Pe lângă cererea prin care solicită închirierea unor spaţii pentru terase, administratorii localurilor trebuie să aibă la dosar şi certificatul de înregistrare a firmei în copie, o copie după actul de identitate al administratorului sau reprezentantului firmei, avizul de funcţionare sau autorizaţia de funcţionare a localului vizată la zi, schiţe sau fotografii ale spaţiului pe care doresc să-l închirieze din 2 sau 3 poziţii, precum şi certificatul constatator.
Dosarele se depun la sediul Serviciului Public de Gospodărire Urbana, de pe strada Alexandru Ivasiuc, iar timpul de la depunerea documentelor şi până la obţinerea autorizaţiei de funcţionare a terasei, respectiv a închirierii spaţiului public pe care se va amenaja aceasta, este de maximum 48 de ore.