• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Miercuri , 24 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 13 Aprilie , 2009

„Totul despre comertul electronic”

Saptamana trecuta a avut loc lansarea cartii „Totul despre comertul electronic”, semnata de drd. ing. Oliviu Matei si conf. univ. dr. Liviu Gavrilescu. „Este o carte aparuta din experienta noastra concreta de cativa ani in comertul electronic pe baza platformei estores.ro. La care se adauga experienta academica si de cercetare a domnului Gavrilescu. Practic, este pentru oricine vrea sa-si faca o afacere online sau un magazin online. Are absolut toate temele discutate, foarte concret, de genul: cum deschid un magazin online, cum fac livrarea, cum incasez bani, care-i legislatia. Altfel spus, omul stie ce trebuie sa faca dupa ce termina de citit cartea. Pentru un investitor are toate datele necesare acolo. Raspunde la toate intrebarile pe care le-ar avea cineva”, spune Oliviu Matei. Cartea va fi si un suport didactic pentru studenti. „Aparitia acestei carti se inscrie in campania sustinuta de Holisun pentru sprijinirea tinerilor. Anul trecut, in Baia Mare a fost un seminar de comert electronic, am sprijinit tinerii cu discount-uri foarte mari, am facut un concurs pentru tinerii intreprinzatori. Anul acesta am fost, de exemplu, la un simpozion la Iasi, tot pe teme de comert electronic, unde au fost 240 de oameni care au platit pentru asa ceva. Iar intentia noastra este sa incercam sa acoperim toata tara”, ne-a mai declarat Oliviu Matei. Interesant este ca exista deja cerere din tara pentru aceasta carte si chiar exista o cerere pentru reeditare. Mai exact, se doreste tiparirea volumului si la Iasi. Este evident interesul crescut spre acest domeniu: „In primele trei luni ale acestui an, am deschis mai multe magazine decat am deschis in ultimele 6 luni ale anului trecut. Tocmai pentru ca e perioada de criza. Asta, pentru ca e o investitie mica, cu profit destul de rapid. In plus, managementul strategic de criza spune ca in asemenea perioade nu extinzi afacerea, ci o intensifici. Iar un magazin online acopera, practic, un alt canal”, marturiseste Oliviu Matei. Mircea CRISAN mircea@gazetademaramures.ro

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.