• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 18 Iulie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 31 Iulie , 2006

“Incurajam procesul de economisire la romani!”

* Nicolaie Hoanta, presedintele Bancii Comerciale Carpatica Carte de vizita: Este presedintele Bancii Comerciale Carpatica. Din anul 2001 este presedintele Consiliului de Administratie al BCC. Data nasterii: 14 septembrie 1951, Stefanesti (jud. Valcea). Experienta sa profesionala in domeniul economic se intinde pe parcursul a peste 30 de ani, ocupand anterior functii precum: vicepresedinte al BCC, inspector in cadrul Sucursalei BNR Sibiu, comisar sef si inspector principal in Ministerul Finantelor, Inspectia Teritoriala Financiara de Stat Sibiu. Este profesor universitar, doctor in stiinte economice si autor a peste 100 de articole in reviste de specialitate si a numeroase carti care se circumscriu domeniului financiar-bancar. Este prezent in paginile Enciclopediei „Who’s Who in Romania”. Recunoscuta in mediul financiar-bancar romanesc drept un partener de incredere pentru clientii sai, Banca Comerciala Carpatica (BCC) aniverseaza sapte ani de prezenta activa in peisajul bancar autohton. Nicolaie Hoanta, presedintele BCC, explica modul in care s-a desfasurat procesul de maturizare al bancii cu etapele de realizari si succese. Banca Carpatica si-a cladit o imagine solida de banca romaneasca. In iulie 2006, Banca Comerciala Carpatica aniverseaza sapte ani de prezenta in sistemul bancar din Romania. Nicolaie Hoanta, presedintele Bancii Carpatica, sustine ca succesul bancii este datorat echipei de profesionisti care activeaza in interiorul BCC. Reporter: Cum caracterizati evolutia Bancii Comerciale Carpatica in cei sapte ani de activitate? Nicolaie Hoanta: Banca Comerciala Carpatica a avut, in cei sapte ani de existenta, o dezvoltare organica, desi perceptia publicului larg este ca, mai degraba, am avut o dezvoltare foarte puternica. Una dintre principalele reusite ale noastre, in tot acest timp, consider ca este acoperirea intregului teritoriu al tarii cu o retea densa de unitati, banca ajungand, astfel, inclusiv in mediul rural. Prin eforturile sustinute de echipa noastra de profesionisti, BCC si-a depasit obiectivul prevazut in strategia de extindere teritoriala, construindu-si o retea puternica care, la aceasta data, numara 178 de unitati si o retea solida de canale alternative de distributie a produselor si serviciilor. Tot in randul realizarilor importante trebuie amintite listarea actiunilor BCC la categoria I a Bursei de Valori Bucuresti si investitia permanenta in oameni si tehnologie. Banca dispune, la ora actuala, de o forta umana considerabila care se bazeaza in principal pe tineret, pe oameni cu idei si responsabilitate, care doresc sa contribuie la dezvoltarea viitoare a bancii. In ceea ce priveste tehnologia, aceasta nu a fost si nu este neglijata. In afara canalelor de distributie, pentru care am alocat sume importante, banca a investit intr-un sistem informatic de ultima generatie foarte performant. Multumim partenerilor bancii pentru incredere si loialitate si ii asiguram de intreaga noastra consideratie. Vom continua sa ne concentram toate resursele pentru a ne ridica la inaltimea asteptarilor, oferindu-le cu profesionalism si operativitate cele mai bune produse si servicii. Politica BCC de incurajare a economiilor Rep.: Prin ce se individualizeaza BCC in sistemul bancar romanesc? N.H.: Pentru Banca Comerciala Carpatica, fiecare an a adus o noua provocare ridicand astfel stacheta tot mai sus. Succesele pe care le-am inregistrat se datoreaza clientilor nostri, pe care i-am plasat in centrul preocuparilor, oferindu-le intotdeauna produse competitive, servicii de cea mai buna calitate, consultanta de specialitate in domeniul financiar-bancar. In conditiile concurentei acerbe intre banci, suntem nevoiti sa urmarim tot ceea ce se intampla in jurul nostru si sa fim pregatiti in orice moment sa facem fata schimbarilor si noutatilor, chiar sa le anticipam. Banca Comerciala Carpatica promoveaza o politica de incurajare a procesului de economisire la romani, actionand pentru intarirea increderii in moneda nationala, bonificand dobanzi real pozitive si deosebit de atractive la toate tipurile de produse pasive. Rep.: Cum apreciati ultimele masuri de politica monetara adoptate recent de Banca Nationala a Romaniei? N.H.: Majorarea ratei dobanzii cu 0,25%, majorarea ratei rezervelor minime obligatorii de la 16% la 20% , dar si controlul ferm al lichiditatii pe piata monetara, sunt masuri la care ne conformam cu strictete si pe care le abordam in perspectiva gasirii celor mai bune solutii, pentru ca ele sa devina, daca nu o oportunitate pentru banca, macar unele masuri care sa nu ne afecteze prea mult tintele fixate. Identificarea brandului BCC Rep.: Cum si-a construit Banca Comerciala Carpatica un brand recunoscut? N.H.: Banca Comerciala Carpatica este o puternica institutie financiara care si-a construit, in timp, un brand cunoscut pe plan national, fapt dovedit de numarul insemnat de clienti si parteneri, care ne sunt alaturi in numar tot mai mare. Un brand nu este usor de construit. Intreaga activitate necesita o munca asidua si multa inteligenta, sustinuta de o strategie bine definita, deoarece piata romaneasca are o dimensiune atractiva, care ofera oportunitati pentru toata lumea. Pas cu pas, noi am demonstrat ca se poate construi un brand de succes. De la „aerul proaspat” in sistemul bancar romanesc adus de BCC, prin filosofia si valorile sale, si pana la impunerea in constiinta publicului a fortei si inteligentei capitalului romanesc, parcursul a necesitat multa munca, daruire, incredere si, de ce nu, inspiratie. Am aratat lumii ca Banca Comerciala Carpatica se bucura de increderea mediilor financiare internationale, fiind un partener credibil, cu aptitudini deosebite care ii permit obtinerea performantelor intr-un timp record, asa cum am reusit pana in prezent. Carpatica este o banca trainica cu o puternica ancorare in mediul bancar autohton si care dezvolta, in permanenta, o politica ce ii va asigura ascensiunea spre varful piramidei financiar-bancare din Romania. Initiativa BCC In anul 1999, pe data de 15 iulie, la Sibiu, a luat nastere Banca Comerciala Carpatica S.A., din initiativa unor oameni de afaceri si a unor puternice societati private romanesti si din strainatate, ca raspuns la nevoia tot mai pregnant resimtita la acel moment. Capitalul social al Bancii este de 115.735.065,4 lei, fiind integral privat, romanesc si strain, printre actionari numarandu-se firme romanesti si straine cu mare forta financiara si cu un puternic impact economic si social. Mihaela MIHALEA

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.