• Facebook
  • Rss Feed
2°C la Baia Mare
Astăzi este Joi , 26 Decembrie 2024

Curs valutar

Euro Euro
4.5680 RON
Dolar american Dolar american
4.0093 RON
Lira sterlină Lira sterlină
5.1744 RON
Forint unguresc Forint unguresc
1.4823 RON

Newsletter

Ultimele comentarii

Luni , 17 Iunie , 2013

„În drum spre Acasă”

În paralel cu Turneul Naţional Stradivarius: „Bach to Basics”, desfăşurat de Alexandru Tomescu în 12 dintre cele mai frumoase catedrale ale României şi dedicate HHC România, sponsorii principali ai evenimentului - şi - au pornit împreună cu Hope and Homes for Children România o campanie naţională de donaţii, campanie amplă, destinată copiilor fără familie, aflaţi în centre de plasament şi incluşi în programele de dezinstituţionalizare ale HHC România.

 

Dacă asistaţi la spectacolele propuse de Turneul Naţional Stradivarius 2013 sau vă faceţi cumpărături la Centrofarm şi Plafar, veţi descoperi căsuţele albastre cu însemnele campaniei „În drum spre acasă”, campanie dedicată strângerii de fonduri pentru Fundaţia Hope and Homes for Children România.

 

Campania se desfăşoară la nivel naţional între 15 mai şi 15 august 2013, atât în locaţiile în care sunt amplasate căsuţele albastre HHC, cât şi online la adresa: www.hhcromania.org/ acasa.

 

Exact aşa cum Alexandru Tomescu propune un exerciţiu de generozitate, invitând publicul Turneului Stradivarius să doneze pentru proiectele HHC, tot aşa Centrofarm şi Plafar vă invită să vă gândiţi la copiii care nu se bucură de protecţia unei familii. Fiecare donaţie aduce misiunea HHC mai aproape de realizarea ei: cu ajutorul donaţiilor individuale, misiunea fundaţiei - „o casă şi o familie pentru fiecare copil” - se va transforma dintr-un concept abstract într-o realitate.

 

„Susţinerea lui Alexandru Tomescu şi implicarea generoasă a Centrofarm şi Plafar în misiunea dificilă a HHC România înseamnă extraordinar de mult pentru noi. Înseamnă că în 2013 reuşim să promovăm la nivel naţional mesajul nevoii de implicare şi mesajul despre cât de relevant este ajutorul individual. Aproape 8.000 de copii în România se mai află în instituţii de tip vechi şi ne bucurăm că, prin această campanie, fiecare persoană va avea la dispoziţie o modalitate simplă de a dărui acestor copii fără familie o şansă la un cămin adevărat. Mulţumim din suflet iniţiatorilor campaniei !” spune Emil Olteanu, director dezvoltare HHC România.

 

În cele aproape 100 de farmacii Centrofarm şi magazine Plafar din ţară veţi fi întâmpinaţi de căsuţele albastre care vă invită la donaţii. Campania se desfăşoară în următoarele trei luni, iar fondurile strânse vor contribui la finalizarea construcţiei a două Case de Tip Familial pentru 24 de copii cu dizabilităţi majore, aflaţi încă în plasament în instituţii de tip vechi.

 
 

Hope and Homes for Children (HHC) activează în România din 1998, timp în care a contribuit direct la închiderea a 50 de orfelinate de tip vechi din întreaga ţară. Prin serviciile dezvoltate de HHC, copiii trec de la îngrijirea în instituţii mamut, în care nu beneficiază de atenţie şi afecţiune individuală, la sisteme care le permit o viaţă apropiată de normalitate. Rezultatele HHC: aproape 5.000 de copii scoşi din instituţii; 12.345 de copii salvaţi de la abandon; 446 de tineri sprijiniţi pentru o viaţă independentă, 890 de copii primiţi în regim de urgenţă, 5.509 membri de personal din sistemul de protecţie al copilului instruiţi de HHC România. HHC România activează de asemenea în prevenirea separării copilului de familie, intervenind cu mijloacele necesare pentru susţinerea familiilor unde riscul de abandon al copiilor este ridicat. Obiectivul HHC este ca până în 2020 să fie eliminată instituţionalizarea de tip vechi din România.

Comentariile celorlalți

Fii primul care adauga un comentariu in aceasta sectiune.

Comentează acest articol

Adaugă un comentariu la acest articol.